Herintroductie

Home Forum Stel jezelf even voor ! Herintroductie

• Maker
    Discussie
  • Ik resideer al wel even op dit forum mits een paar vragen en zelfs een “te koop”advertentie. Een deftige voorstelling is er nog niet van gekomen, geheel in mijn gebruikelijke stijl doe ik de dingen iets anders 😀 . Bij deze dus de deftige “premiere”. 😀
    mijn blog

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Kunnen inderdaad is afspreken hé. Ik heb deze week al een planning in elkaar gestoken voor volgende week. Mijn overalleke nog laten strijken se want er staat veel op mijn lijstje. Hopelijk volgend weekend terug de baan op. Zal mijn best doen om dagelijks mijn blog up te daten.

Ho, dat is hier niet zover vanaf, Konigin Elisabethlei, als P af is kunnen we afspreken in de ” Kadinski” , haha , hopelijk geraken je problemen met de P opgelost hé, aan deskundigen hier op het forum geen gebrek, ik ben spijtig genoeg nog geen Porsche deskundige anders zou ik je graag verder helpen see you

Ik woon in de Meidoornlaan.
          @JP nee waterstand blijft stabiel, ook geen luchtbelletjes in het reservoir ed.

ik woon in de buurt van het station en jij ?

Hoef je nooit water bij te vullen?
              Wit kan alleen maar waterdamp zijn, inderdaad condens kan maar kan nooit veel zijn.
              De mijne rookt alleen even wit ‘s morgens bij het wegrijden en dit is snel voorbij.

Ik ga voorlopig de remklauwen origineel laten, kan ik me weer bezighouden met reviseren. 😀
                De rook is wit (habemus papam) maar vermoedelijk niet afkomstig van de koppakking. Er is nergens sprake van smurrie in het waterreservoir of smurrie bij de olie. Ik ga er voorlopig van uit dat het condens is of een probleem met het katalysator/uitlaatsysteem. Deze week onderdelen bestellen en hopen dat ik eind volgende week weer kan remmen.

Ik zou er nieuwe grote remklauwen op zetten, die oude kleintjes hebben toch al te weinig kracht.
                  Maar die nieuwe klauwen gaan misschien niet passen in je oude velgen…

Verder schrijf je dat de uitlaat erg rookt, dat klinkt niet best allemaal!
                  Blauw (olie), wit (water), of zwart (benzine)?

Hallo Chineeske,

we zijn inderdaad buren… Ik woon ook in Kapellen 😀
                    It becomes even more fun

Prettige kennismaking , woon jij in Kapellen, België ? dat zou leuk zijn want dan zijn we buren !! :applaus:

Bedankt voor het aanbod JP. Normaal ga ik een duik doen in zeeland die zondag (af en toe met mijn hoofd onder water zitten is ook een hobby 😀 ) Moest dat uiteindelijk toch niet doorgaan dan kom ik zeker af. Zal dan wel met den Audi zijn want de remproblemen van mijn 928 zijn nog niet opgelost (zie topic ergens anders op dit forum 🙂
                        We gaan elkaar zeker tegen komen op één of andere meeting in de nabije toekomst :drink:
                        Mijn blog heeft trouwens alweer een kleine update gehad ivm. de recente remperikelen.
                        The adventure continues 😀

Als het weer niet te ellendig is , zullen we er ook zijn JP

@Igor: heb je volgend weekend zin/tijd om naar de herfstmeeting te komen?
                            http://www.porschemeeting.nl
                            Kunnen we bijkletsen in real life :drink:

Mooi verhaal. :first:

Dit leert ons ook dat we een bepaalde garagist bij in het vakje :puke: kunnen plaatsen.

Bedankt voor de unieke voorstelling . :applaus:
                                Zo te lezen is het een heel avontuur . 😉

Bedankt voor de lof porschevrienden :drink:
                                  Ik ben niet bekend met Oscar Wilbers dus ik heb er geen id van wat zijn prestaties zijn op het gebied van autojournalistiek. Dat de 928 een meer dan geslaagde auto is staat buiten kijf :first:
                                  De reputatie van Wolfs kwam ik vooral tegen op verschillende fora. Ik kwam wat positieve reacties tegen, geen negatieve moet ik zeggen. Misschien post men minder vaak negatieve dingen. Ik zelf vind het ook niet leuk om me negatief uit te laten maar goed de waarheid heeft haar rechten hé.
                                  Ik wou eigenlijk persé een handgeschakelde, het is best wel werken inderdaad want de koppeling is zwaar. Eens de wagen warm staat gaat het schakelen zeer soepel maar inderdaad best wel vaag. Een revisie van koppeling en bak staat overigens nog op het programma.
                                  Het vreemde is dat bij de testrit er geen vuiltje aan de lucht was maar naarmate de (weinige) kilometers verstreken er van alles stuk ging.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.