Mooie blog Igor!!
En mooi artikel ook: http://blogimages.bloggen.be/sharknose/attach/165225.pdf
Oscar Wilbers heeft dit geschreven, is dit een “gewone” autojournalist?
Wil nog wel melden dat Porsche destijds echt op de Corvette gelet heeft met de bedoeling deze te verslaan!
De 928 was vooral voor de Amerikaanse markt, daarom moest er ook een V8 in liggen anders pruimen ze in USA geen (sport)wagen.
En om de Corvette te verslaan moest de 928 uiteraard een stuk lichter zijn, en zo geschiedde.
Waar ik van stond te kijken is dat je schrijft dat Wolfs zo’n goede reputatie heeft.
Dat is mij niet bekend, waar had je dit gelezen/gehoord?
Enfin als ik je blog verder lees is eea niet zo voorspoedig verlopen.
Verre van dat!!
Heb je vooraf niet eens proef gereden en kreeg je toen geen slecht gevoel bij de auto?
Bij mij zouden alle seinen op rood hebben gestaan.
Een auto afleveren met daarna 12+ gebreken is niet echt een visitekaartje, en dan ook nog een slecht stuurhuis, slecht laswerk etc etc vreselijk!!
En wat was nu uiteindelijk die grote witte rookpluim?
Koppakking moeten vervangen?
Ben begin dit jaar nog eens bij Wolfs geweest en hij vindt zelf een handgeschakelde 928 helemaal niets.
“Die auto is veel te krachtig om te schakelen en het rijdt niet fijn” was zijn mening.
Wat vind jij zelf?
De bak schakelt wat vaag las ik (maar wel licht heb ik zelf ervaren), en is de koppeling niet zwaar?
De 1e versnelling is wel erg kort niet?