herkent u …

Home Forum Zeverhoekje herkent u …

• Maker
    Discussie
  • [hide]geïnspireerd door recente vragen van forummers is het wss interessant om onze technische kennis wat bij te schaven op een speelse manier?
    ook recente ervaring leert dat al wat leden zeker twee keer 25 jaar zijn, dus die kennen het BRT programma micro-macro vast nog wel. de jonkies onder ons kunnen HIER (vnf 5:30 min) het TV format uit 1983 kijken. al deze moeite gewoon om een FPB online fotowedstrijd te lanceren.

DE SPELREGELS
    [u]
    de foto[/u]

• moet een porsche onderdeel voorstellen
    • mag van elke model/type zijn, van 356 tot 991 gt3 RS
    • het onderdeel is al dan niet gedemonteerd
    • de foto is niet bewerkt om de opdracht moeilijker te maken
    • je mag (moet) de foto wel croppen, verkleinen, vergroten, roteren of deels blurren om te beletten dat met GRIS (google reverse image search) de oplossing onmiddellijk vindbaar is
    • de foto hoeft niet zelf gemaakt te zijn
    [u]
    het zoeken[/u]: leden van PFB gaan op zoek naar de juiste benaming van het onderdeel op de foto

• de zoekers mogen vragen stellen
    • hij/zij die opdracht heeft gestart geeft zo mogelijk alleen antwoord met JA en NEE
    • de zoekers mogen slechts 1 vraag per keer stellen
    • het antwoord wordt als correct beschouwd indien de benaming in een vreemde taal gegeven wordt, wij vlamingen gebruiken immers veel franse terminologie als we over auto’s praten
    • het correcte antwoord bestaat uit de onderdeelnaam EN het porsche model
    de oplossing

• de vinder van het juiste antwoord post zo nodig een duidelijke foto van het onderdeel met een korte beschrijving (of een hyperlink)
    • zodra de foto goed geraden is, start de vinder een nieuwe opdracht in dezelfde rubriek van PFB
    • elke nieuwe fotozoektocht begint met een onderdeel van een ander porsche model
    • elke zoektocht krijgt een eigen volgnummer

[/hide]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 789)
    • Heb op dit ogenblik een beetje tijdsgebrek voor het lanceren van een nieuwe opdracht, te druk hier 😐
      Laten we de onderdelen van Hellraiser als een nieuwe opdracht beschouwen, als iemand de oplossing weet, mag hij/zij een nieuwe zoekopdracht lanceren.
      Succes, ik weet het helaas niet :popcorn:

Van de 924 alles zowa da eruitzag alsof het ooit gepassiveerd was :happy:
        Ken 944’s vanbinnen en vanbuiten en een 924 wijkt daar niet zoveel vanaf, dus
        vermoed dat de stukken van de 911 moeten zijn maarja…

welke onderdelen van die 924 had je weg gedaan ? ook onderstel?

Ok, maar ik weet zelf de oplossing niet, heb onderdeeltjes meegegeven voor te passiveren van de 924 en tegelijk
              nog van een onderstel van een 3.2. De eigenaar van de 3.2 zegt dat ze niet van hem zijn, maar ik weet begot niet
              waar ze op de 924 zouden kunnen zitten :s

[URL=http://smg.photobucket.com/user/HellraiserIII/media/Mobile%20Uploads/20151220_155417_zps3a6aac3u.jpg.html][IMG]http://img.photobucket.com/albums/v491/HellraiserIII/Mobile%20Uploads/20151220_155417_zps3a6aac3u.jpg[/IMG][/URL]

Wim

Van mij wel.
                Dus post maar en gaan wij raden van wat het is. 😉

FF offtopic, mag ik eens een fototje posten van 2 onderdeeltjes waarvan ik zelf niet weet vanwaar ze zijn? 🙂
                  ‘t is wel 100% zeker da’t Porsche is, maar we weten niet meer van welke… :s

info
                    ik zie nu pas dat ik reeds 2 opdrachten heb gemist ; ik kreeg tot voor kort een mail in mijn prive email box als er iets gepost werd in dit topic : nu niet meer: het zelfde geldt voor andere topics waarop ik geabonneerd ben : is er een update of probleem met de server ?

waren eigenlijk die van de kofferbodem vooraan, maar zijn dezelfde dus, goed genoeg… next!

Water drain 911 631 259 02
                        Zit in de koplampbehuizing spatbord L+R

ventiel.jpg

Juist :up:

shims camber gt3

Hier nog een nieuwe.

20151217_170230.jpg

juist… kies maar wie de nieuwe post

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 789)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.