Herlakken velgen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Herlakken velgen

• Maker
    Discussie
  • Heeft er hier iemand een goed adres voor het laten herlakken van een set 2 delige velgen.
    Wanneer is zou kiezen voor poederlak, passen de verschillende delen dan nog goed?
    Poederlak laag is dikker dan spuitlak denk ik. Of ben ik fout?
    Het gaat om een set GT3 velgen die ik zwart/grijs wil voor mijn auto.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 76)
    • Af!

Toyo’s …Frits 😉

knap werk :applaus:

Ja weet ik. Het gaat mij enkel om de manier van monteren. Ik dacht dat het eventueel nagekit was en dan overspoten. Niet dus.

De mijne is wel een MK1 hé

Bedankt Ghost. Nu heb ik ineens een antwoord op mijn eerdere vraag. (zie topic zijdorpels) 😉

[quote=”Mushroom” post=107185]:first:
                Centercaps met gekleurd logo? :respect2:[/quote]

Ja, na 8 stuks te demonteren had ik er eindelijk 4 die ik terug kan gebruiken na het spuiten.

heel mooi gedaan!!

:first:
                    Centercaps met gekleurd logo? :respect2:

Hier het resultaat :relaxman:
                      [IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/2012-09-11162340.jpg[/IMG][IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/2012-09-11162357.jpg[/IMG][IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/2012-09-11162345.jpg[/IMG]
                      Valt wel niet mee om de eerste km’s in de regen te rijden met die Toyo’s R888 :wtf:

Top werk afgeleverd door Ibiz@ke :first:
                      Natuurlijk heeft Frits er ook voor gezorgd dat de velgen na monteren van de banden er nog steeds nieuw uit :applaus: Nu nog de wielbouten en centercaps spuiten en dan is het af.

De cups zijn maar 17”
                        M’n 3 delige zijn 18”

[quote=”Ghost” post=107134]De velgen zijn binnen voor de banden.
                          Deze namiddag dan een snelle pistop bij Performance shop in Geel en dan foto’s maken zeker 😀
                          Hoop dat het een beetje droog blijft.[/quote]

groeten aan frits 😉

[quote=”Ibiz@ke” post=107094]die standaard cup’s eh wa er onder zaten toen k m kocht :happy:[/quote]

Als die dan maar over de remmen gaan van de auto van Funny.
                            Welke maat zijn die velgen?

De velgen zijn binnen voor de banden.
                              Deze namiddag dan een snelle pistop bij Performance shop in Geel en dan foto’s maken zeker 😀
                              Hoop dat het een beetje droog blijft.

K’zal ze komen oohalen en afzetten met de camionette van’t werk en ineens mijn afgedraaide binnensteken om te herstellen. Als tegenprestatie 😉 , thx again

die standaard cup’s eh wa er onder zaten toen k m kocht :happy:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 76)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.