Herstel lederen zetel

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Herstel lederen zetel

• Maker
    Discussie
  • Dag,

De zwartlederen bestuurderszetel van mijn C4 vertoont gebruikssporen. Ik zou ‘m geheel of gedeeltelijk willen laten herstellen. Heeft er iemand een goed adres waar dit professioneel kan gebeuren? Er is me ook gezegd dat zo’n lederen Nappa hoes in zijn geheel bij Porsche zou kunnen gekocht worden. Klopt dit?

Dank,

X

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • In Drongen bij Gent zit het bedrijf Deca ,herstellen en bekleden van zetels .

als het alleen maar een beetje kleur is die afgesleten is kan je dat héél eenvoudig zelf doen en kost je bijna niets,

op ebay koop je een doosje van scuff, de juiste kleur voor je wagen natuurlijk, heel eenvoudig en super resultaat

kijk maar eens in mijn topic van de 964 wtl, heb je vragen dan stel je ze maar 😉

Het zal niet voor niks zijn dat De Geet o.a. voor Penders Porsche ook moet werken…

En hij heeft er zelfs pas een restauratie op zitten voor het Mercedes museum in Duitsland… als die al naar u toe komen wil het toch zeggen dat het meer dan in orde is!

PB

ppfffff omdat ge zo eens nu en dan een salonneke verkoopt? :happy: :mrgreen: :happy: :mrgreen:

ik heb al wat werk van die mannen gezien en is echt top…
              en naar het schijnt kan ik het weten 😈

PB

Klopt Funny,
                ik heb ookal veel goeds gehoord van degeet, maar nog nooit zelf iets van gezien gehad.

Jol zonder publiciteit te willen maken ,degene die jij aanbracht heeft ook een goede naam .

deze mannen zijn ook top :first:

http://www.degeet.be

Bedankt ! Ik ga eens loeren op de webstek.

PB

In het verleden heb ik veel moois gezien van >>Kustom Creations <<

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.