Herstellen losgekomen naad van zetel

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Herstellen losgekomen naad van zetel

• Maker
    Discussie

• 911dream
    Deelnemer

Hallo,

Graag had ik eens jullie mening over het herstellen van een losgekomen naad (ongeveer 10 à 15cm lang) van een zetel :

Is dit nog te herstellen ? Ben benieuwd op welke manier en hoeveel zou zoiets ongeveer kosten ?
      Alvast bedankt voor de raad.

Groeten,
      911dream

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
      • Allen bedankt voor de reacties.

Bij Deca kost het inderdaad 60 EUR excl. BTW voor herstikken.

Groeten,
        911dream

Anoniem

[quote=”porsche”:28ugy5ji][quote=”911dream”:28ugy5ji]Hallo,

Graag had ik eens jullie mening over het herstellen van een losgekomen naad (ongeveer 10 à 15cm lang) van een zetel :
          Is dit nog te herstellen ? Ben benieuwd op welke manier en hoeveel zou zoiets ongeveer kosten ?

Groeten,
          911dream[/quote]
          Stoeltje eruit, bekleding eraf, mooi herstellen, terug monteren, reken toch maar +100 euro.[/quote]

No way,
          ik heb zo een zijstuk laten vervangen en dat kostte net geen 100 €.
          Gewoon herstikken zal ergens 75 € zijn.Ik heb wel enkel de zetel binnengedragen.
          Van waar bent U ergens?
          In west-vlaanderen moet je bij Sennesael in Ieper zijn.
          Deca in Gent is ook goed.

[quote=”911dream”:2qqi3fil]Hallo,

Groeten,
            911dream[/quote]
            Stoeltje eruit, bekleding eraf, mooi herstellen, terug monteren, reken toch maar +100 euro.

Dat is idd te herstellen .
              Voor een vakman is dit een peulschil , voor een handige moeder en handige schroever is dit ook een haalbare leuke klus .

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.