Herstellen zetel

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 928 Herstellen zetel

• Maker
    Discussie

• henk
    Deelnemer

Hoi… ik had graag eens geweten wat ik het beste kan doen met een gescheurde zetel van mijn 928s bouwjaar 1984…kan ik deze herstellen of beter helemaal opnieuw bekleden? En wat is het beste om geen kleurverschil te hebben met het ander leder..foto is niet van mijn 928 maar van internet genomen is wel hetzelfde kleur mvg Henk

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • [quote=”bogaert henk” post=281341]Ik weet niet hoe het komt maar het gaat niet om een foto erop te zetten[/quote]
        1. op bijlagen klikken
        2. op bestanden toevoegen klikken en je foto selecteren uit een folder op jouw HD
        3. even wachten tot het attachment verschijnt met daar onder de knop “in bericht”
        dit plaatst de foto op de positie waar je cursor op dat moment staat in het vak waar je jouw bericht typt
        4. op knop “verzenden” klikken zoals je dat voor elke post zou doen

Is het middenstuk dat gescheurd is of zijwanden? In vele gevallen krimpt het leder en wordt dit (bij wijze van spreken) karton en hard, wat het moeilijk maakt om te herstellen. Ook omdat het middenstuk uit ‘aparte’ kussens gemaakt is.
          Heb ook een ’84 en was daar ook het geval….
          Heb ze volledig laten overtrekken en staan hier op’t forum nu terug te koop (zijn wel zwarte).

Maar met een foto kunnen we natuurlijk meer zien…. Heb in elk geval ook dikwijls problemen met foto’s hier.

Ik heb zelf ondervonden dat Apple tegenwoordig je foto’s van je iPhone omzet in een ander formaat-type: HEIC of zo. Als dat bij jou ook zo is, dan exporteur je die best naar JPEG

Of heb je te weinig posten hier? Je moet er enkele hebben om foto’s te kunnen toevoegen

Wat je vraag betreft: ik had een 968 waarvan de bestuurderszetel doorzat terwijl de lederen bekleding op zich perfect was. DECA in Drongen heeft de bekleding losgemaakt en de stoel van nieuwe vulling voorzien. Dus dat zijn wel professionals, steek daar je licht eens op. Maar er zijn er nog. Ik hoor effe bij bompa, die heeft zijn SC van binnen laten herbekleden, als nieuw.

info@deca-autobekledingen.be
            +32 9 227 67 09‬
            A.Catriestraat 21
            9031 Drongen

Edit: Showleer is het adres van Bompa

Ik weet niet hoe het komt maar het gaat niet om een foto erop te zetten

Ik krijg mijn foto niet gepost zal eens nieuwe moeten nemen

foto vergeten..

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.