Herstelling van steenslag

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Herstelling van steenslag

• Maker
    Discussie
  • Ik heb het forum doorzocht maar vond niets betreffende steenslag herstelling.

Ik heb een steenslag putje van 1-2 mm en kan witte ondergrond zien op voorste kap waaronder het wiel ligt; springt een beetje in het zicht 😥

Hoe kan men dit best herstellen: opvullen en dan kleuren, of met een kleurstift en dan polieren ? Heb momenteel de kleur nummer niet (antraciet grijs met.); kan men dit met de computer uitlezen ?

Enige ervaring die je kan mededelen ?

Hartelijk dank !

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • [quote=”Bjorn”:2l2pamwa][quote=”RSR”:2l2pamwa]Wij doen hier spot repair maar dit jaar en de eerste 3 maand van volgend jaar kunnen wij niets meer bijdoen in onze carrosserie afdeling, omze mechaniek heeft wel tijd ma ja die kunnen dat niet.[/quote]

Luc kan jij met “spotrepair” roestplekjes wegwerken??[/quote]

Als roestplek niet te groot is dan gaat dit zeker.

0

[quote=”RSR”:3rel8czi]Wij doen hier spot repair maar dit jaar en de eerste 3 maand van volgend jaar kunnen wij niets meer bijdoen in onze carrosserie afdeling, omze mechaniek heeft wel tijd ma ja die kunnen dat niet.[/quote]

Luc kan jij met “spotrepair” roestplekjes wegwerken??

0
        ken

bedankt voor de info

0

Wij doen hier spot repair maar dit jaar en de eerste 3 maand van volgend jaar kunnen wij niets meer bijdoen in onze carrosserie afdeling, omze mechaniek heeft wel tijd ma ja die kunnen dat niet.

0
            ken

hallo,

heeft iemand soms een adres waar ze spotrepairs doen?
              ik hoor het graag 😉

0

[quote=”filip vanbrabant”:djsyxos6]Ik heb het forum doorzocht maar vond niets betreffende steenslag herstelling.

Ik heb een steenslag putje van 1-2 mm en kan witte ondergrond zien op voorste kap waaronder het wiel ligt; springt een beetje in het zicht 😥

Hoe kan men dit best herstellen: opvullen en dan kleuren, of met een kleurstift en dan polieren ? Heb momenteel de kleur nummer niet (antraciet grijs met.); kan men dit met de computer uitlezen ?

Enige ervaring die je kan mededelen ?

Hartelijk dank ![/quote]

Dit is een super manier :
                http://www.langka.com/

0
              6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.