Herstelling van steenslag

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Herstelling van steenslag

• Maker
    Discussie
  • Ik heb het forum doorzocht maar vond niets betreffende steenslag herstelling.

Ik heb een steenslag putje van 1-2 mm en kan witte ondergrond zien op voorste kap waaronder het wiel ligt; springt een beetje in het zicht 😥

Hoe kan men dit best herstellen: opvullen en dan kleuren, of met een kleurstift en dan polieren ? Heb momenteel de kleur nummer niet (antraciet grijs met.); kan men dit met de computer uitlezen ?

Enige ervaring die je kan mededelen ?

Hartelijk dank !

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • [quote=”Bjorn”:2l2pamwa][quote=”RSR”:2l2pamwa]Wij doen hier spot repair maar dit jaar en de eerste 3 maand van volgend jaar kunnen wij niets meer bijdoen in onze carrosserie afdeling, omze mechaniek heeft wel tijd ma ja die kunnen dat niet.[/quote]

Luc kan jij met “spotrepair” roestplekjes wegwerken??[/quote]

Als roestplek niet te groot is dan gaat dit zeker.

[quote=”RSR”:3rel8czi]Wij doen hier spot repair maar dit jaar en de eerste 3 maand van volgend jaar kunnen wij niets meer bijdoen in onze carrosserie afdeling, omze mechaniek heeft wel tijd ma ja die kunnen dat niet.[/quote]

Luc kan jij met “spotrepair” roestplekjes wegwerken??

ken

bedankt voor de info

Wij doen hier spot repair maar dit jaar en de eerste 3 maand van volgend jaar kunnen wij niets meer bijdoen in onze carrosserie afdeling, omze mechaniek heeft wel tijd ma ja die kunnen dat niet.

ken

hallo,

heeft iemand soms een adres waar ze spotrepairs doen?
              ik hoor het graag 😉

[quote=”filip vanbrabant”:djsyxos6]Ik heb het forum doorzocht maar vond niets betreffende steenslag herstelling.

Ik heb een steenslag putje van 1-2 mm en kan witte ondergrond zien op voorste kap waaronder het wiel ligt; springt een beetje in het zicht 😥

Hoe kan men dit best herstellen: opvullen en dan kleuren, of met een kleurstift en dan polieren ? Heb momenteel de kleur nummer niet (antraciet grijs met.); kan men dit met de computer uitlezen ?

Enige ervaring die je kan mededelen ?

Hartelijk dank ![/quote]

Dit is een super manier :
                http://www.langka.com/

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.