Hervallen

  • Maker
    Discussie
  • Tja, ik zal waarschijnlijk niet de enige zijn hier die besmet is met het Porsche virus, echter ik zit met de relatief zeldzame steeds terug opflakkerende TA968CS variant.

    In 2013 heb ik met veel moeite een zware aanval uitgezweet nadat ik de ziekte bestreden had met een serieuze dosis LUFT993C2 serum. Deze medicatie was echter zeer snel uitgewerkt.

    Op advies van de dokters ben ik dan overgeschakeld naar preventieve vaccinaties met een gelijkaardige, maar minder gevaarlijke virus-stam namelijk de TA944CAB. Dit hielp in eerste instantie wel, maar de verlichting was slechts van tijdelijke aard.

    Na diverse raadplegingen waren de specialisten er van overtuigd dat bijkomende zware medicatie in de vorm van een LUFT911MW soelaas moest bieden.

    Dit hielp zeker, maar tegelijkertijd gaf dit nevenverschijnselen welke enkel bestreden konden met bijkomende homeopathische BOXSPYDER kuren, met als actieve bestanddelen SPORTPLUS en SPORTAUSPUFF.

    Echter, deze homeopathische middeltjes waren niet mogelijk in combinatie met de TA944CAB medicatie, welke ik dan ook terstond heb moeten stopzetten.

    Lange tijd ging alles goed. Echter het virus gaf zich niet zomaar gewonnen en mijn reeds zwaar gehavend immuunsysteem was dus niet bestand tegen de laatste nieuwe mutatie van de TA968CS stam. Deze winter 2015 variant ook gekend als SPDGLB-030/220 sloeg me dan ook KO.

    Blijkbaar ben ik besmet met een 100% originele en pure stam van dit agressieve virus en is de enige remedie dit gewoon volledig uitzweten.

    FLO_IMG_9823s.jpg

    FLO_IMG_9809s.jpg

    FLO_IMG_9748s.jpg

    FLO_IMG_9797s.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
    • da’s dan ene om die blauwe dakloze gezelschap te houden ?

        Hoorde ik nu net in de wandelgangen dat er hier iemand weeral hervallen zou zijn?
        Het was iets cabrio, ook iets met een turbo, hoorde ook nog het woord Japans dacht ik.
        Er zou omgereden worden naar Frankrijk volgende week maar meer dan dat weet ik er ook niet van ze

          Proficiat David!

          Kijk er naar uit om die eens int het echt te bewonderen.. nog ff en ik kom wat meer plaats maken in je garage 😉

            ik vraag me nu dan toch af waarom ze jou wel een PVG nr op een GVA papiertje konden gegeven (goed voor jou natuurlijk!!)

            het feit dat je een ROW chassisnr hebt (ZZZ op positie 4 tem 6) is toch geen garantie dat hij af fabriek voldoet aan de Europese normen, denk maar aan de auto’s uitgeleverd voor de UK, Japan, Australie … of het feit dat je een Frans GVA had ??

            zoals al eerder vermeld in een andere topic kunnen ze toch gewoon in dezelfde online databank in Zuffenhausen je chassisnummer intikken en kijken met welke specs de auto werd uitgeleverd. het maakt toch niet uit of er ZZZ of VDS in je VIN staat want je kan onderdelen zoals koplampen ombouwen zodat het voertuig wel voldoet aan de belgische/europese normen.

            naast de jaarlijkse autokeuring hebben we er nog een te tolereren loting bij :bounce: :bounce: :bounce:

              Ja het is oppassen geblazen met die besmettelijke virussen, de gevaarlijkste zijn echter de airborne varianten heb ik me laten vertellen…. Enfin nu ik de afbeeldingen gezien heb van de variant waaraan jij bent hervallen denk ik dat je nog lange tijd met die gele uitslag zal blijven zitten :sarcastisch

                Deze morgend om 08u00 naar onze vrienden bij Dieteren geweest voor mijn GVA. :wtf:

                Altijd leuk zo met een handgeschakeld Porsche in de Brussel rond te rijden, zeker in die nette buurten. :engeltje:
                Voor alle duidelijkheid die scooters trekken het zich niet aan dat de wagen nog 100% in originele lak staat precies, dat heeft me 5 jaar van mijn leven gekost. :what: :censored:

                Uiteindelijk zonder kleerscheuren er geraakt. :respekt:
                Ok ik was een half uur te vroeg, maar dat madammeke had mij 3 keer verwittigt om op tijd te vertrekken want er was veel verkeer in Brussel ‘s morgens. Blijkbaar had ze er zelf ook last van gehad want de deur ging pas 10 minuten te laat open. :popcorn:

                Soit, na mijn auto te hebben moeten verzetten van voor de bareel tot achter de bareel (ik was zeer co-opertatief natuurlijk), toch op het 3de verdiep geraak met die lift uit 86 (of het nu 1886 of 1986 is laat ik in het midden) en papieren overhandigd.

                Nog geen minuut later hoor ik daar ene tegen zijn collega roepen, oei das ene uit Saudi Arabië, wat moeten we daar nu mee doen…
                Ja, lap daar hadden we het al 🙁 💡
                Voor alle duidelijkheid, Saudi Arabië ligt niet in Europa en zeker niet in de Europese unie – hoewel ik kan begrijpen dat wanneer je in deze buurten in Brussel/Anderlecht vertoeft, er enige verwarring mogelijk is. :engeltje:

                Allez, ik mocht toch een koffietje gaan drinken en mijn sleutels afgeven
                Ik nog rap ff meegegeven dat ik een franse GVA had alsook technische fiche, of ze die misschien ook wilden bekijken en ondertussen de door Porsche aangeleverde build sheet goed in zicht gelegd 😈

                Een uurke later kom ik de man tegen en vraag of alles in orde is.
                Ja, ik krijg de complimenten over de wagen :respect2: aangevuld met de opmerking: “nu nog zien of we hem ergens kunnen terug vinden”. 😳
                Lap, ik wist al hoe laat het was. :bounce:

                Gelukkig zat ik nog op zomer uur, want vijf minuten later kreeg ik toch mijn Belgisch GVA en sticker voor het rond bedrag van slechts (*) 170 euro. :first:

                (*) Voor alle duidelijkheid, wagen staat 100% origineel en heeft een ZZZ chassisnummer alsook dus een (oud) GVA van SONAUTO, de Franse Dieteren om zo te zeggen, maar hadden ze 500-700 euro gevraagd voor een non-EU voertuig had ik ook rappekes betaald om GVA & Sticker mee te krijgen hé. Dus ik vond dat ze vandaag bij Dieteren hen toch van hun beste kant hebben laten zien. Als het goed is, mag het ook gezegd worden toch? :up:

                Conclusie van het verhaal: wie niet waagt blijft maagd. :mrgreen:

                PS:
                Aan het loket hangen de prijzen waarbij het woord Porsche steeds garantie geeft op 2x à 3x de prijs van dezelfde niet Porsche lijntjes. Ook voor Dieteren duidelijk wat de melkkoe is :what:

                  De vrouw had die ziekte al lang hoor :popcorn:
                  Het verschil tussen gebruik en verbruiksgoederen heb ik al proberen uit te leggen, maar ben niet zeker of dit goed overgekomen is ruzie
                  Soit, ondertussen zeg ik gewoon dat het een investering is :engeltje:
                  Met vooral dividend in natura :driver: 😈 :relaxman:

                  Idd de moeilijkheid ligt er in te kiezen met welke te rijden :think:
                  Zeker omdat er maar 2 thuis kunnen staan en de ander 15-20 minuten weg staan (spijtig genoeg niet te bereiken via “leuke” wegen).

                    Wat vindt uw vrouw eigenlijk van uw ziekte? 🙂 Straks krijgt ze ook een ziekte die er haar toe verplicht om allerlei nieuw kleedjes, handtassen en bottekes te kopen…. :think: :happy:
                    Je hebt een mooie collectie bij elkaar. Ik zou al niet meer kunnen kiezen met welke ik straks zou willen gaan rijden 🙂

                      Als optie werden airbags gekozen. :bounce:
                      Toen een hippe optie zekers :driver:

                        Heel knap, alleen dat stuur is toch niet van een CS ?

                          Ferme *porsche :up:

                            Knappe kar, daar zou ik ook de kriebels van krijgen … een ondeugende jongens bolide! :relaxman:

                            PDS

                              Leuk verhaal en leuke collectie ! :applaus: :respekt:

                                [quote=”john.beton.” post=198386]….. als daar het ziekenfonds een gedeelte van terug betaald? ;)[/quote]

                                Das pas een goed idee :applaus:
                                Ik zal eens gaan horen want misschien heb ik nog wat meer medicijnen nodig

                                  Ferm machien :applaus: :applaus: :applaus:

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.