- Dit onderwerp bevat 665 reacties, 69 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
27 april 2013 om 20:06
Vandaag de (reserve)sleutels gaan halen bij Kristof. :relaxman: Voelt echt vreemd zo P sleutels in mijn handen, waarschijnlijk omdat het mijn droom is die eindelijk in vervulling gaat. 😀 Alle facturen meegekregen van de onderdelen die Kristof zelf al vervangen heeft + een leuk Duits magazine uit ’88 waar de 924S en de 944 eens met elkaar vergeleken worden. Nogmaals bedankt Kristof, is echt super! :up:
Vandaag dan ook maar naar Patrick 911 Motors geweest ( Na een hele zoektocht van bijna 1,5u! Op zijn site staat een oud adres, 1207 heeft een oud adres, eigenaar + klant van een tankstation in de buurt hadden nog nooit van hem gehoord dus stuurde mij naar een andere garage om daar info te gaan vragen. Daar kende ze hem wel van op zijn oud adres maar wisten niet waar hij nu zat. Uiteindelijk contact met Patrick gehad en bleek dat hij nog geen 2km van dat tankstation af zat. :bounce: Ik was voor vandaag nog nooit in Zoersel geweest, maar heb het nu wel volledig gezien. 🙄 ) Eens op het juiste adres aangekomen, hebben Patrick en ik even snel de punten overlopen die gedaan moesten worden alvorens naar de keuring gegaan kon worden.
-Nieuwe remleidingen voor + achter.
-Nieuwe remolie.
-Nieuwe versnellingsbakolie.
-Pinkerhendel word nagekeken (slaat niet meer automatisch af).
-Grootlicht werkt niet meer (waarschijnlijk door defekte pinkerhendel).
-Riemen worden nog eens gecontroleerd en bijgespannen indien nodig.
-Algemene controle voor keuringsklaar te zijn.Maandag gaat Patrick de wagen halen bij Kristof, echter kon hij volgende week nog niet aan de werken beginnen wegens te druk. Werken beginnen pas in de week van 6 mei. Dus wachten… 🙁 Wel een beetje een wrang gevoel, ik heb de wagen gekocht, zelf nog niet mee gereden, maar moet hem nu al in vreemde handen toevertrouwen. 😕 Ach, zal wel allemaal goed verlopen. Ik hoop gewoon dat ze op tijd klaar gaat zijn voor Porschedays, want daar wil ik toch écht wel aanwezig zijn! 😀
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.