Het aftellen kan beginnen…

Home Forum Porsche Talk Het aftellen kan beginnen…

• Maker
    Discussie

• Ollie
    Deelnemer

De kogel is door de kerk. Heb vorige week de volgende P besteld.
      Keerzijde, het is laaaaaannnnnng wachten maar ik heb het er voor over…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 49)
      • Iemand een idee of de GT3RS mkII ook met een turbomotor zal zijn zoals de Carrera facelifts of niet??

Ik ben aan het kijken om ook enen vast te leggen (over 2j zal gaat het ook al duidelijker zijn of mijn GT3 nog verder stijgt in waarde of tegen dan aan zijn maximum zit, en dus of ik hem bijhou of niet) en zou dus liefst hebben dat de RS zo min mogelijk verandert :driver:

je kan op het velleke niet zien, maar het betreft een zendnota van een 991 GT3 RS, dus zo heel zijn deze prijzen niet.

Beste,

wat wil dat zeggen deze prijslijst in dollars? ? is dit recent ??

991GT3rs.jpg

991GT3rs.jpg

Miljaar Carbonman, je moest eens weten hoeveel keer ik die in mijn vakantie over het scherm heb laten passeren. Ga toch ook eens horen want dacht echt dat je die niet kon bestellen.
                  Felicitaties.

Woooow, dikke proficiat.
                    Lijkt me wel één van de beste investeringen van het moment en ook voor de toekomst, bubbel of niet.

En ik ben al blij dat ik een 991 GT3 RS besteld heb op schall 1/18. 🙂

Gezien de huidige vraag en aanbod + dito gekke prijzenpolitiek voor een 991 GT3RS dacht ik ook het warm water uitgevonden te hebben. Dus na duizend maal het spaarvarken nageteld te hebben volle moed naar de OPC. Daar vielen ze uit de lucht. Een 991 GT3RS mkII bestellen? Dat kan niet Mijnheer!!! Zelfs iets over de 991 mkII wisten ze nog van niets. Wel dat het nieuwe model er gaat aankomen maar vooruitbestellingen of info was nog niet mogelijk. Misschien maar beter eens rechtstreeks bij Porsche import gaan horen?

:hail: carbonman for patience…guts and glory!

Proficiat

Ik zie mezelf als een zeer geduldig mens. Maar ZOVEEL GEDULD, no way ! Maarja, als hij u binnen 3 jaar niet aanstaat verkoop je gewoon uw allocatie met winst 😉

-Patience… you must have…-

Yoda :engeltje:

PDS

Proficiat Cabronman.

Héél erg knappe wagen, al zou ik nooooiiiittt zo lang op een auto wachten !

Ben echt benieuwd :respect2:

Een suuuuuperrrrrrr dikke proficiat!! Ferme keuze!
                                Ik veronderstel dat je alle info fiirsthand zal mogen beleven, dus hopelijk kunnen we via je Posts ook meegenieten?
                                Laat dit topic maar rustig doorlopen tot de levering dan enne hopelijk zal die er sneller zijn als verwacht!

@JV
                                  Mk 2 is wel degelijk ook PDK

@ Yellow Submarine

Nee, ook wit en zilver kan op de huidige RS. Als je dieper in de geldbeugel tast zal zowat elke kleur wel mogelijk zijn…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 49)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.