Home › Forum › Porsche Talk › Het aftellen kan beginnen…
- Dit onderwerp bevat 62 reacties, 29 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 2 maanden geleden door René De Coninck.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Kga nog niet aan paniekvoetbal beginnen en kan nog efkes voort. Het vervelende is de onzekerheid, 2j uitkijken naar iets en dan niet hebben is iets waar ik niet zit op te wachten :bounce: Nog even afwachten dus en zien of ze zich aan hun beloftes houden 😀
[quote=”PiWi” post=213658]@JV, mag ik vragen uit welke bron jij bovenstaande info hebt?[/quote]Daar er geen enkele OPC in België een zinnig antwoord kan geven en ik toch naar Dudelange-Luxemburg moest bij Posrche Trier binnen gesprongen. Zij kwamen met dit verhaal af. Ik heb mijn e-mail en telefoonnummer achter gelaten en ze zouden mij bij meer nieuws iets laten weten.
[/quote]Nieuwe GT3 en GT3RS zullen atmosferische motoren blijven behouden! De productie van de nieuwe GT3RS zou ook al uitverkocht zijn.[/quote]
Volgens mijn intel helemaal correct :salut:@JV, mag ik vragen uit welke bron jij bovenstaande info hebt?
[quote=”René” post=212327]Iemand een idee of de GT3RS mkII ook met een turbomotor zal zijn zoals de Carrera facelifts of niet??
Ik ben aan het kijken om ook enen vast te leggen (over 2j zal gaat het ook al duidelijker zijn of mijn GT3 nog verder stijgt in waarde of tegen dan aan zijn maximum zit, en dus of ik hem bijhou of niet) en zou dus liefst hebben dat de RS zo min mogelijk verandert :driver:[/quote]Nieuwe GT3 en GT3RS zullen atmosferische motoren blijven behouden! De productie van de nieuwe GT3RS zou ook al uitverkocht zijn. Mensen die nu een GT3RS hebben gekocht krijgen voorrang op nieuwe klanten. En blijkbaar zouden bijna alle klanten ook al een blanco bestelbon getekend hebben voor het nieuw model.
[quote=”René” post=213538]
Voor mij mogen ze de MK2 net hetzelfde als de MK1 maken met enkele minieme aanpassingen als het echt moet.
Zolang hij genoeg scheelt met de gewone GT3 is het goed, want daar wordt niet op gestoeft op circuit helaas. Mensen die met beide gereden hebben bevestigen dat ze verder uit elkaar liggen dan bij de 997, dus dat zou goed moeten komen.[/quote]Die hybride zal nog niet voor de 991.2 GT3RS zijn volgens mij, maar voor de generatie daarna !
Dus het zal wellicht wel zijn zoals je omschrijft, minieme aanpassingen, hoofdzakelijk cosmetisch. Zo gaat het toch altijd. En dan opt einde van de rit nog een paar special editions nagestrooid.Persoonlijk vind ik al die technologie geen gekke bokkesprongen. Een GT3RS hoort gewoonweg de snelste, efficientste en meest performante 911 te zijn op een circuit. En per uitbreiding liefst nog concurrentieel met andere merken. Als je technologisch de stappen niet meezet, dan blijf je achter op de andere merken en wordt je een dinosaurus karikatuur waar de Ferraristi en consoorten luidop mee lachen. Willen we dat voor ons geliefde merk ? Ik alvast niet.
Ook de echte racerij staat toch krom van technologische innovaties.Wist niet dat de 991 GT3 zo laag aangeschreven was in circuit-kringen ?
Verkoopt toch als zoete broodjes, nog steeds met een grote markup. Probeer maar eens eentje te kopen met de vraag of ze uw huidige 911 overnemen. En ze ging bovendien ook als een speer op de Franco Days en lieten de rest ver achter zich. Of zit ik nu zo fout ?wie vertelde me hier onlangs nog dat dat één van de redenen is waarom ze ook fietsen bouwen en verkopen.
ze zijn CO vriendelijk en halen het gemiddelde sterk naar benedenHet grootste gedeelde van de gebouwde wagens “moeten” naar turbo motoren.
Het gemiddelde CO uitstoot over alle gebouwde Porsches is hierin belangrijk.
Dus als er genoeg CO vriendelijke gebouwd worden kunnen de toppers nog lekker blijven vervuilen :happy: :happy:
Enkel zeer exclusieve merken die maar weinig wagens bouwen hebben uitzonderingen gekregen van die CO maatregelen.
Vanaf 2020 verstrengen die CO normen nogmaals dacht ik.ja als je het zo stelt idd…
maar jeeps, hybride, pdk in gt3… ze maken soms rare bokkesprongen é 😀
Voor mij mogen ze de MK2 net hetzelfde als de MK1 maken met enkele minieme aanpassingen als het echt moet.
Zolang hij genoeg scheelt met de gewone GT3 is het goed, want daar wordt niet op gestoeft op circuit helaas. Mensen die met beide gereden hebben bevestigen dat ze verder uit elkaar liggen dan bij de 997, dus dat zou goed moeten komen.
GT3RS met turbomotor ?
Dat zou me ten zeerste verbazen. Strookt ook helemaal niet met de uitlatingen van Preuninger en Rohrl die meermaals op video bevestigd hebben dat de GTx wagens geen turbo zullen krijgen voor de driveability. Als er iets veranderd aan het motorisch concept denk ik eerder richting hybride !verzachten zegt hij… 😆
Vorige week was er ene in Knokke geleverd, kben es gaan zien en wat een beest man!! echt geschift lekker!! Kheb het graag extreem, awel tis het volledig :driver: 😎 325/30/21 vanachter… dat gaan dure beestjes zijn jawadde
Dat oranje is wel iets speciaals, buiten hadden ze een GTS staan in datzelfde oranje, maar als het wat grijs zag buiten sloeg dat oranje nogal roze uit vond ik :wtf: Bij mooi weer en binnen (de gt3rs dan) was het terug perfect!!
Iemand een idee of de GT3RS mkII ook met een turbomotor zal zijn zoals de Carrera facelifts of niet??
Ik ben aan het kijken om ook enen vast te leggen (over 2j zal gaat het ook al duidelijker zijn of mijn GT3 nog verder stijgt in waarde of tegen dan aan zijn maximum zit, en dus of ik hem bijhou of niet) en zou dus liefst hebben dat de RS zo min mogelijk verandert :driver:
je kan op het velleke niet zien, maar het betreft een zendnota van een 991 GT3 RS, dus zo heel zijn deze prijzen niet.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.