Het aftellen kan beginnen…

Home Forum Porsche Talk Het aftellen kan beginnen…

• Maker
    Discussie

• Ollie
    Deelnemer

De kogel is door de kerk. Heb vorige week de volgende P besteld.
      Keerzijde, het is laaaaaannnnnng wachten maar ik heb het er voor over…

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 62)
      • Euh kan niet volgen? Geen PDK maar wel heel lange leveringstermijn en uitverkocht voor lancering? Dacht even aan 991GT3RS …

Hou u vast voor de levering…
          Er is nog een waterkans voor 2016, maar die kans is uiterst miniem want dan zouden er veel moeten annuleren en dat zie ik niet dadelijk gebeuren…De vraag overstijgt het aanbod (meermaals!)
          De huidige Mk1 is al geruime tijd uitverkocht van voor de lancering. Ik heb dan maar getekend voor de Mk2 die waarschijnlijk voor 2017 zal zijn :wtf: . Zeker is het nog niet, maar gezien het succes van de Mk1 verwachten ze de cyclus van de facelift wat eerder. Indien de productiequota hetzelfde blijven zal deze ook binnenkort uitverkocht zijn (als het al niet zover is). Ik heb gekozen voor de zekerheid dat ik één van de eerste reeks van de Mk2 zal hebben.
          Uiteraard wordt mijn geduld op de proef gesteld maar de gedachte aan het meest extreme, wow 😀 . En ja, de Spyder blijft en hiervan genieten is nu niet bepaald een straf :happydance: Dus voor ik het weet is het zover (maak ik mezelf wijs)

nice :respect2: , wanneer kan je hem verwachten ?

Idd nondeju! Dreamcar!

Dikke proficiat :respect2:

Super :applaus: :applaus:
                Hoelang gaat het aftellen duren??

wooooowww :up: :up: :driver: :driver:

+1 (met 991 nullen er achter)

Miljaar :respekt:

spypic.jpg
                        GT4 was inderdaad kanshebber maar geen PDK is een struikelblok. Black Edition is ook gepasseerd. Tip is ‘carbon’
                        ik denk dat de spypic weinig aan de verbeelding overlaat :engeltje:

proficiat, ben benieuwd naar de nieuwe aankoop, miss toch een spypic posten 😆

geen GT4 want die is er niet met PDK. ik gok op een cayman gts met carbon pakket

klik om te vergroten

XXX

Ik ga gokken.

1. GT4

2. Black Edition… :coolness:

XXX

Proficiat, maar licht eens een tipje van de sluier… 😎

En “iets anders” is geworden..? :engeltje:

nope, vermits deze spyder blijft wou ik eens iets anders 😉

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 62)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.