Het aftellen kan beginnen…

Home Forum Porsche Talk Het aftellen kan beginnen…

• Maker
    Discussie

• Ollie
    Deelnemer

De kogel is door de kerk. Heb vorige week de volgende P besteld.
      Keerzijde, het is laaaaaannnnnng wachten maar ik heb het er voor over…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 49)
      • Wist niet dat zoiets kon? Nu al bestellen om dan binnen 2-3 jaar geleverd te krijgen? En dat ze al weten dat dan de GT3RS dan zonder PDK gaat zijn. In ieder geval lijkt dit wel heeeeeeeeeeeeel interessant. Want als je nu al de prijzen van de 991 GT3RS ziet gaan. Superdikke investering 😯 😯 😯

[quote=”carbonman” post=209511]Configureren zal nog niet lukken voor de Mk2, ben benieuwd naar de facelift van de gewone 911 in september. Maar ik heb al een goed vermoeden op basis van de laatste spypicts hoe die zal zijn. Wat betreft de kleur voor de RS gaat het weer wat speciaals zijn voor de Mk2, wat weten we nog niet…
          Al moet ik zeggen dat het voor een mk1 moeilijk kiezen zou zijn, orange of paars :think:[/quote]

Bedoel je dat de keuze beperkt is tot oranje en paars?

Ja, dan moet ik er geen hebben. Mexico blauw zou ik mee kunnen leven. :mrgreen:

Congrats!

Configureren zal nog niet lukken voor de Mk2, ben benieuwd naar de facelift van de gewone 911 in september. Maar ik heb al een goed vermoeden op basis van de laatste spypicts hoe die zal zijn. Wat betreft de kleur voor de RS gaat het weer wat speciaals zijn voor de Mk2, wat weten we nog niet…
              Al moet ik zeggen dat het voor een mk1 moeilijk kiezen zou zijn, orange of paars :think:

Thanks Koen,
                de Goodwood ritjes zijn weer verzekerd voor de volgende 10jaar :salut:

Die straks is nog heel ver weg lijkt mij 😯
                  Prachtige wagen heb je besteld :respect2:

Wim

Veel plezier straks met de nieuwe aanwinst. :up:

Jaja, onze Kris. Gene gewone zoals ze bij ons zeggen!
                      Toen je me belde dacht mijn vrouw dat ik een nieuwe had gekocht. Zo blij was ik!
                      Fantastische aankoop copain!
                      Nog eens een dikke proficiat!!

Dikke Proficiat , Wat heb jij een engelen geduld :respect2: :respect2: :respect2: Maar het zal wel de moeite zijn om daar op te wachten .

Jawadde, proficiat man :applaus:
                          Dat wordt inderdaad lang wachten, maar om dan bij de eersten te zijn met de GT3 RS mkII zal het wachten wel belonen 😉
                          Heb je de wagen al kunnen samenstellen? Of is de configuratie nog niet mogelijk?

Wreed karretje! 😯

Eerst nog maar ff 2 jaar op de simulator dan … :drink:

:up: :respect2:

Proficiat! Erg gaaf!

Ongelooflijk dat die RSjes zo als zoete broodjes verkopen. Hebben ze je dan al wat info gegeven over de MKII (specs, tekeningen,…)?

:respect2:

XXX

Da ‘s een beest, er gaan er hier serieus gaan kwijlen, hopelijk in een mooie kleur… 😮

Porsche-991-GT-RS-Configurator.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 49)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.