- Dit onderwerp bevat 88 reacties, 17 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
13 september 2018 om 00:38
Inderdaad….het begint weer.
Blijkbaar komt het alle drie jaar terug….de kriebels.
Op het moment heb ik een nogal saaie DD voor het dagdagelijkse vervoer en enkele geweldige bolides om af en toe mee op de bochtige weggetjes te gaan scheuren. Heel plezant….af en toe.
Ik ben nu echter tot de jaren van verstand gekomen:engeltje: :engeltje: en heb samen met totmbo beslist om de rollen eens om te keren.
Heel de week dagdagelijks met een plezant scheurijzer en dan af en toe, als het niet anders kan,schoonouders wegdoen en met remorqske naar containerpark. Ok, Ok… Schoonmoeder moet dan niet persé mee:happy: :applaus:Wat is nu het plan…alles verkopen en en oud camionnetje aanschaffen, en dan op zoek naar een modern scheurijzer met een aannemelijk fiscaal te betalen bedrag aan vadertje staat.
Mijn keuze is uiteindelijk gevallen op de PDK versie van de nieuwe 718 Boxster.
Tot zover het plan.
Er staan er ondertussen reeds zoveel te koop op de bekende autosites dat het moeilijk kiezen wordt.
Waar ik echter geen kaas van gegeten heb is de massa aan afkortingen die tegenwoordig gebruikt wordt om de nodige en onnodige electronische hulpmiddelen aan te duiden die het autorijden wat aangenamer, zo niet makkelijker maken.
Uiteindelijk heb ik de vertalingen ervan wel al gevonden, maar wat is nu noodzakelijk en wat niet.De vraag die ik mij nu stel is…welke afkortingen moet ik persé aan de optielijst toevoegen en welke niet.
Ik weet dus echt wel wat ik wil, maar begrijp niet echt wat de knopjes die je op het dashboard vind dan werkelijk doen.Bv…Soms zie ik op de middenconsole een knopje met het opschrift ‘Sport’. Ik begrijp dat dat het knopje voor het PASM systeem is…maar wat doet het…
En waarvoor diend dan het ronde knopje in het stuur met de verschillende sport standen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.