Het fameuze "Speed Yellow, code L12G

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Het fameuze "Speed Yellow, code L12G

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Ik zit mij af te vragen of dat hetzelfde geel is als waar je GT3’s in vindt. Is er soms iemand wiens P deze kleur L12G heeft ? Ik zou er graag eens één willen zien in die kleur.
      Ik weet momenteel nl. een 993TT in Duitsland staan met deze kleur. Maar er heen gaan om dan misschien te moeten afhaken op basis van de kleur zou nogal zonde zijn…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
      • HIER kan je ongeveer elke porschekleur selecteren met de code erbij 🙂

Ah ok 🙂
          Ik vraag ‘t wel ‘ns na wat de code en naam is 🙂

Anoniem

De code van geel op de 996-GT3 weet ik niet. Wat ik wel weet is dat ik de kleur met code L12G eens in het echt zou willen zien.

[quote=”chris_lbr”:1htfvaqy]Ondertussen ben ik van Luc te weten gekomen dat een 996-GT3 niet in Speed Yellow geleverd werd. Is dus een andere kleur. En over Speed Yellow zou – alhoewel het geen metallic is – ook vernis gespoten zijn.[/quote]
              En hoe heet dat geel dan wel? Altijd gedacht dat dat gewoon Speed Yellow was hoor…
              Mogelijk is er wel ‘n tintje verschil, maar toch ongeveer ‘t zelfde…

Anoniem

Zeg zeg zeg… jij ging je vóór je 40ste toch een 993 aanschaffen hé. Awel, hou de gegevens van die leverancier dan maar goed bij… 😉

Nee, ik ben niet zo voor wit. Staat wel niet mis op onze 951 maar is toch zeker geen kleur die ik op m’n TT zou willen.

Ondertussen ben ik van Luc te weten gekomen dat een 996-GT3 niet in Speed Yellow geleverd werd. Is dus een andere kleur. En over Speed Yellow zou – alhoewel het geen metallic is – ook vernis gespoten zijn.

Ik zou dus graag eens een 993 – maakt niet uit welk type – willen zien in deze kleur.

Ik heb nog de bon van de leverancier van de Martini striping.
                  Zou een partnerlook niet leuk zijn Chris 😈 😉

ja wit is en blijft waaaaaaaaaaaaaw voor een porsche en zekers de 993 modellen 😈

[quote=”911-lover”:22hlnwla]En een 993 TT in WIT

[size=200:22hlnwla]PATAT[/size] 😯 [/quote]

I agree… Beste kleur da’k al gezien heb voor 993TT, IMHO 🙂

Heb trouwens ‘n SY 965 Turbo S gezien, ook vrij speciaal, maar doet de auto toch geen “justice” 🙂

Eerst en vooral welkom terug.
                        Ik hoop dat jullie verlof schitterend geweest is.
                        En een 993 TT in WIT

[size=200:2774prmy]PATAT[/size] 😯

Anoniem

[quote=”SimonSays”:16vu269u]Zou eigenlijk ‘n 993 TT wel ‘ns in ‘t wit willen zien 🙂 [/quote]

Awel, hierzie…

[quote=”chris_lbr”:afwyts8j]Midnight blue. Tja… 🙁 [/quote]
                            MB is voor mij DE kleur voor de 965 Turbo, maar voor de 993, eigenlijk geen idee… Vind die kleur wel minder goed voor de nieuwere modellen

Anoniem

Midnight blue. Tja… 🙁

Deze? Midnight Blue, 106000km, en staat hier gewoon in BE bij Carrera Motors… 49.900EU

Anoniem

Idd e schoon bakske en de prijs is zeker niet mis gezien de km-stand, als hij tenminste OK is.
                                  Maar ‘t is dat niet bij de deur is. 👿 Ben net naar de Dolomieten geweest (vakantie) met de wagen. En da’s toch al 1000 km enkele rit.

Deze chris? Wel in La Bella Italia 😀

http://www.autoscout24.it/ita/detail.as … d=65335818

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.