Het forum in 2015…

Home Forum Zeverhoekje Het forum in 2015…

• Maker
    Discussie
  • Ik heb hiervoor geen toestemming gekregen van de Mods, en ik heb er ook geen gevraagd.
    Maar zo tegen het einde van jaar vind ik dat elkeen van ons even moet nadenken over een donatie aan het forum.

Ik zou het niet alleen doen om de Mods een goed gevoel te geven en hun zodoende aan te moedigen om het gratis en belangeloos werk dat ze doen te blijven verderzetten, maar ook om dit forum in leven te houden!

Nogmaals, dit is een initiatief van mijzelf, als je wil schieten, doet dat dan maar op mij!

Nu moet elkeen maar zelf uitmaken of hij/zij het doet of niet! Ik zie jullie toch allemaal even graag! :relaxman:

Denk even na wat het forum voor je waard is : een koffie, een pizza, een pak friet, een halve naftbak, een hele naftbak…..?

Donaties kunnen wel niet in natura gedaan worden, wel via Visa en het is heel gemakkelijk!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 109)
    • Dat zou goed aankomen want ik heb op Kapaza, voor mijn toekomstig kleinkind, een loop-Ducati gekocht in Stabroek voor 20€ maar als ik helemaal van Mol naar Stabroek moet rijden kost hij mij meer dan 50€. En om hem op te sturen is ook te duur wegens te groot.
      Nu wacht ik maar tot ik ooit eens in de buurt van Stabroek kom. 😥

[quote=”pds trading” post=192702]Een h”te koop” hoekje voor dingen buiten Porsche …. Miss ook wel een idee, iemand die iets anders wil verkopen, ander merk auto, moto, …. :think:

:popcorn:[/quote]

yep, en op andere fora kennen ook zoiets als de “forumbus”.
        voor hen die toelichting nodig hebben: ik ga bijv van brussel naar brugge en maak datum, plaats en uur van vertrek/aankomst bekend. als iemand dan porsche gerelateerde dingen vervoerd/opgehaald wil zien, dan kan hij van deze rit gebruik maken. een soort partspooling ipv carpooling dus.
        op die manier kunnen bijv ook online aankopen gegroepeerd worden en individuele verzendkosten vermeden.

Das idd wel een goed idee. Kan er dan mijne moto op zetten in maart 😀

PDS

Een h”te koop” hoekje voor dingen buiten Porsche …. Miss ook wel een idee, iemand die iets anders wil verkopen, ander merk auto, moto, …. :think:

:popcorn:

😳 nu voel ik mij maar lullig met mijn plaathouder van Van Beurden…. 🙁

neen, we hebben wel ‘www.porscheforum.be’ en ‘there is no substitute’

Hebben we ook het opschrift “Porsche classic” ?

Goede keuze deepee, ik heb van elk een paar. :up:
                    Aus Prinzip, Nicht Aus Prestige op de P en Turns Petrol Into Music op de WRX.

voila, mijn aankoop + bescheiden bijdrage voor de continuiteit van PFB :salut:

pfbnrplaathouders.jpg

goed idee zo’n half besloten deel. maar ik zet gewoon bewust nooit (hoop ik toch) mijn walkabouts vooraf op het WWW

Misschien een nuttige info in terugkomend debat open-gesloten forum…

Kreeg net onderstaande mail van onze oosterburen

“Hallo an alle POCG Mitglieder und Forumsnutzer,
                          wie ihr ja wisst, wurde im Januar 2014 das POCG Forum und die
                          Berechtigungsstruktur umgebaut.
                          Wie sich in den letzten Monaten aber herausgestellt hat, ist der negative
                          Effekt des geschlossenen Forums deutlich größer als der Nutzen. Um diesem negativen Trend entgegen zu wirken, haben wir uns entschlossen die Anregungen der Mitglieder aufzunehmen und das eingeführte System zu überdenken. Daher werden wir zum Jahresanfang 2015 einige Teil des Forums wieder für die Allgemeinheit zu öffnen. Davon unberührt bleibt aber die ##Premium-Lounge ## die weiterhin nur den Premium-Mitgliedern vorbehalten ist.

Wir sind sehr gespannt, wie sich der POCG im kommenden Jahr entwickeln wird und ob die Veränderungen im Forum sowie die neuen Möglichkeiten von Euch angenommen werden.”

Vrij vertaald een jaar gesloten forum, resultaat negatief en gaan nu weer naar open met een klein stukje gesloten voor Premium users.

Misschien is dat laatste wel een idee om de “wie doet wat” enz in onder te brengen ? Gesloten gedeelte op basis van 100 posts of zoiets ?

Zou in ieder geval een oplossing kunnen bieden, er zijn altijd zaken die we liever niet vrij online te grabbel gooien maar wel met een select publiek “vrienden” willen delen 😳 en nee dan denk ik niet aan :ass:

ik heb ook al voordeel gehaald uit het forum…, had anders een fijne kerel gelijk Deepee nooit gekend.
                            (niet “alleen” Deepee hé), kwestie van jullie voor te zijn. :up:

PDS

Dank u dank u !!

:music: :music:

Je hebt h e l e m a a l gelijk PDS! :bounce: (allez deze keer toch :mrgreen: )

PDS

Sensa: Misschien toch de moeite waard om eens te vermelden dat niemand zich verplicht moet voelen om te doneren !
                                  Ik vermoed dat er wel mensen zijn die zich een beetje verplicht voelen :think:

Niet verkeerd bedoeld uiteraard 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 109)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.