Het forum in 2015…

Home Forum Zeverhoekje Het forum in 2015…

• Maker
    Discussie
  • Ik heb hiervoor geen toestemming gekregen van de Mods, en ik heb er ook geen gevraagd.
    Maar zo tegen het einde van jaar vind ik dat elkeen van ons even moet nadenken over een donatie aan het forum.

Ik zou het niet alleen doen om de Mods een goed gevoel te geven en hun zodoende aan te moedigen om het gratis en belangeloos werk dat ze doen te blijven verderzetten, maar ook om dit forum in leven te houden!

Nogmaals, dit is een initiatief van mijzelf, als je wil schieten, doet dat dan maar op mij!

Nu moet elkeen maar zelf uitmaken of hij/zij het doet of niet! Ik zie jullie toch allemaal even graag! :relaxman:

Denk even na wat het forum voor je waard is : een koffie, een pizza, een pak friet, een halve naftbak, een hele naftbak…..?

Donaties kunnen wel niet in natura gedaan worden, wel via Visa en het is heel gemakkelijk!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 109)
    • [quote=”mcklusky” post=187520]Hey forummers, ik ben de laatste tijd druk bezig met een aantal aanpassingen aan het forum, waarover binnenkort meer.

Om een antwoord op jullie vragen te geven, de verschillende donatiecategorieen zijn er gekomen na een moderator vergadering met destijds nog 6 moderatoren, als ik me niet vergis was de verdeling:
      Brons tot 25€
      Zilver 26 tot 50€
      Goud 51 tot100€
      Platina + 100 €

Momenteel ben ik ook bezig om krijtlijnen uit te zetten om de donateurs ook daadwerkelijk voordelen te bezorgen ivm hun donatie.

De rekeningnr is BE51 0836 0765 2762 op naam van Porscheforum 3440 Zoutleeuw, of via de paypal donatie button.

Indien je liever geen button hebt kan je dat gewoon aan me vragen en dan halen we hem weer weg ;)[/quote]

Volgens mij zijn er al een aantal veranderingen gebeurd.

Ik zie bij de “shoutbox” extra icoontjes,
      De verwarrende “search functie” is weg… nu is het simpeler met de “zoeken” toets
      Ik zie een extra knop ” geen reacties” (ben ervan verschoten dat er toch nog wel wat topics zijn waarop er niet (kan) op gereageerd worden)

Wel plezant om vast te stellen dat er met de “donatie” niet alleen wordt verdergewerkt aan het voortbestaan van het forum maar dat er zelfs aan wat verbeteringen aan het forum zijn! :applaus: :applaus: :applaus:

Ik ben benieuwd of er nog andere veranderingen volgen… :think:
      Ik ben benieuwd of er nog andere donaties volgen…misschien brengt de Kerstman nog wel iets :engeltje:

No problem … Zal ik doen :happydance:

Hi Peter,

Je bijdrage wordt onder speciaal transport overgebracht haar het Porscheforum Belgium. Kijk maar

image_2014-12-14.jpg

image_2014-12-14-2.jpg

image_2014-12-14-3.jpg

image_2014-12-14-4.jpg

image_2014-12-14-5.jpg

Maar we blijven kalm

image_2014-12-14-6.jpg

en je wordt morgen tussen 10 en 12.00 op gepaste wijze bedankt

image_2014-12-14-7.jpg

Je wordt wel gevraagd om mee te gaan naar haar ondervragingsruimte… meewerken met het onderzoek he!!!

Voila, juist wandelinske gemaakt tot aan de bank en een bescheiden donatie gedaan aan het forum op het eerder opgegeven rekeningnr. Bij mededeling heb ik oa de vermelding “peter993” gezet. Is het mss mogelijk om te laten weten of het toegekomen is? Dan ben ik gerust 😀

Nog een paar dagen geduld…donderdag valt het verdict 🙂

Oscar Tango, mogen we al proficiat zeggen?
                Alleen de donatie of ook de *porsche?

😉

:happy:

Die lichtknop dan, moet nog steeds altijd ff buiten de auto kijken of ze uit zijn of niet … 😳

ik zie het probleem ni ze :mrgreen:

idd, ideale positie voor een linkspoot, vergis me nu als ik de andere auto des huizes neem 😀

Idem hier 😀

Wel gênant als er iemand naast je op de passagierszetel zit moet ik zeggen 😳 Niet echt cool :coolness: 😀

Porsche is de enige echte goeie wagen voor een linksepoot, heb het altijd goed van de eerste keer :happydance:

[quote=”Sensa911″ post=188500]
                              ik heb ‘m nog niet zo lang en betrap mij er nog herhaaldelijk op dat ik mijn sleutel in mijn rechtse hand heb als ik wil starten… 😳 😳
                              [/quote]

Ik doe dat ook nog bijna elke keer als ik ermee rijd :happy: :happy: 😳
                              En dat na 6 jaar Porsche 😳

[quote=”Sensa911″ post=188500]Hoi Jorge,
                                Geweldig bedankt. Het doet extra plezier als een fresh boarder het belang van het voorbestaan reeds correct inschat!!! :respekt: :respekt: :respekt: :drink: :first:

En wat je andere vraag betreft…Italiaans is niet zo moeilijk he

en mijn kennis van Porsche zou ik ook niet overschatten, ik heb ‘m nog niet zo lang en betrap mij er nog herhaaldelijk op dat ik mijn sleutel in mijn rechtse hand heb als ik wil starten… 😳 😳

Maar serieus nu: als je denkt dat ik iets kan doen, laat het maar weten!!![/quote]

Graag gedaan hoor 😉 Ik heb op de korte periode dat ik hier aanwezig was al heel wat opgestoken, dus ik zie het als ‘return the favour’ 😀

Dat wordt donderdag beslist…na de endoscopie en verder onderzoek 😉 … maar indien niet, zoek ik verder naar dat model, dus…. :up:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 109)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.