Het forum in 2015…

Home Forum Zeverhoekje Het forum in 2015…

• Maker
    Discussie
  • Ik heb hiervoor geen toestemming gekregen van de Mods, en ik heb er ook geen gevraagd.
    Maar zo tegen het einde van jaar vind ik dat elkeen van ons even moet nadenken over een donatie aan het forum.

Ik zou het niet alleen doen om de Mods een goed gevoel te geven en hun zodoende aan te moedigen om het gratis en belangeloos werk dat ze doen te blijven verderzetten, maar ook om dit forum in leven te houden!

Nogmaals, dit is een initiatief van mijzelf, als je wil schieten, doet dat dan maar op mij!

Nu moet elkeen maar zelf uitmaken of hij/zij het doet of niet! Ik zie jullie toch allemaal even graag! :relaxman:

Denk even na wat het forum voor je waard is : een koffie, een pizza, een pak friet, een halve naftbak, een hele naftbak…..?

Donaties kunnen wel niet in natura gedaan worden, wel via Visa en het is heel gemakkelijk!

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 109)
    • Jammer voor jouw Mushroom, maar Harley G is een van de weinige forummers die ik reeds IRL heb mogen ontmoeten.
      Als die iets zegt, dan doet hij het ook :up:

Jammer voor dat groepje Oekrainers dat ik ken, die zouden zich nog graag eens uitleven met iemand die vergeet om voor het forum iets te doen, ze gaan nog wat moeten wachten he Harley G, niet? :think: :happy: :happy:

Muschroom…..uitstel = afstel in vele gevallen maar ik ben een man van mijn woord (meestal toch 😳 ) en die donatie zal er komen! Indien niet doe ik er ene op als ik u nogeens ergens tegenkom! :drink:

@mcklusky: heb laatst met mijn 120€ gold gekregen.
          en forumleden wat is nu nog 10€ per maand :engeltje:

PDS

[quote=”Mushroom” post=187527]Uitstel = afstel :sarcastisch[/quote]

Inderdaad, een bescheiden bijdrage van een tankbeurtje zou dit jaar nog wel mogen he 😆 😆

De Mushroom is daarop aan het wachten, voor ne kleine zelfstandige zijn het dure periodes nu :first:
            Of was dat voor het forum ? :happy:

Uitstel = afstel :sarcastisch

Mijn goede voornemen voor 2015…..een bescheiden donatie aan het PFB…. Wie herinnert mij hier tijdig aan? :coolness:

Hey forummers, ik ben de laatste tijd druk bezig met een aantal aanpassingen aan het forum, waarover binnenkort meer.

Om een antwoord op jullie vragen te geven, de verschillende donatiecategorieen zijn er gekomen na een moderator vergadering met destijds nog 6 moderatoren, als ik me niet vergis was de verdeling:
                  Brons tot 25€
                  Zilver 26 tot 50€
                  Goud 51 tot100€
                  Platina + 100 €

Momenteel ben ik ook bezig om krijtlijnen uit te zetten om de donateurs ook daadwerkelijk voordelen te bezorgen ivm hun donatie.

De rekeningnr is BE51 0836 0765 2762 op naam van Porscheforum 3440 Zoutleeuw, of via de paypal donatie button.

Indien je liever geen button hebt kan je dat gewoon aan me vragen en dan halen we hem weer weg 😉

Hey forummers, ik ben de laatste tijd druk bezig met een aantal aanpassingen aan het forum, waarover binnenkort meer.

Om een antwoord op jullie vragen te geven, de verschillende donatiecategorieen zijn er gekomen na een moderator vergadering met destijds nog 6 moderatoren, als ik me niet vergis was de verdeling:
                    Brons tot 25€
                    Zilver 26 tot 50€
                    Goud 51 tot100€
                    Platina + 100 €

Momenteel ben ik ook bezig om krijtlijnen uit te zetten om de donateurs ook daadwerkelijk voordelen te bezorgen ivm hun donatie.

De rekeningnr is BE51 0836 0765 2762 op naam van Porscheforum 3440 Zoutleeuw, of via de paypal donatie button.

Het nadeel van een spontaan ingegeven geldinzamelactie zonder dat de Mod’s of wie dan ook van iets wist : je krijgt vragen waar je geen antwoord op weet.

Het voordeel van een spontaan ingegeven geldinzamelactie zonder dat de Mod’s of wie dan ook van iets wist : je krijgt vragen waar je zelf uit nieuwsgierigheid ook het antwoord op wil weten.

Dus wat willen we weten :
                      wanneer zilver? (ik vermoed tot en met 50 euro)
                      wanneer goud ? (ik vermoed tussen 51 en 100 euro)
                      wanneer platinum? (ik vermoed + 100 euro)

maar ik weet het ook niet zeker, dus ik begeef mij hier op glad ijs, maar is zal er niet ver naast zitten denk ik.

Voor stortingen van +1000 euro krijg je de mondelinge belofte dat je auto morgenvroeg nog op dezelfde plaats staat. :engeltje:

Bankrekeningnummer : Iban en Bic ?

Verder nog een vraag van mij : ik vermoed dat je er ook voor kunt kiezen om geen button onder je naam te hebben, ik vermoed dat je dat aanmelden via een PM.

Ik zoek het uit . van zodra ik het weet, weten jullie het ook! :salut:

Hoe meer je bijdraagt hoe hoger je geraakt 😉

Is het mss mogelijk om eens uit te leggen wanneer je silver, gold, platinum of andere soorten donator wordt?

PDS

Mooi initiatief ! :up:

sensa zijn aandelen gaan renderen 😆

:first: :respect2:

Geweldig Bruno, Peter en Iwan en al die anderen die nu zonder te posten toch spontaan een kleine bijdrage leveren (of zullen leveren), als we nu allemaal wat aan de kar duwen, gaan we gerust het einde jaar en 2015 tegemoet!!! Merci Merci :up: :up: :up: :applaus:

Ik heb Mushroom om details gevraagd welke snel zullen volgen :happydance:

Mooi initiatief idd. Persoonlijk zou ik willen vragen of er ook een rekeningnummer bestaat waarop je gewoon kan overschrijven. Ik heb geen visa en ben niet vertrouwd met paypall. Toch zou ik graag een storting doen. Ik zie het als een soort lidgeld. Als je lid bent van andere verenigingen moet je ook lidgeld betalen, dus waarom hier niet?

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 109)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.