Het ga je goed Herman911!

Home Forum Porscheforum mededelingen Het ga je goed Herman911!

• Maker
    Discussie
  • Het valt me zwaar om te moeten melden dat we gisteren afscheid hebben moeten nemen van een trouwe forummer, Herman911.
    Herman is één van de eerste mensen, samen met onze “bompa Lawaat” die ik via dit forum heb mogen leren kennen.
    Altijd joviaal, goedgemutst en luidruchtig. Op een bijeenkomst hoorde je eerst zijn “Carnewal gemodificeerde” 911 en effe later Herman zijn luide stem.
    De barometer voor sfeer ging dan meteen met enkele mbar omhoog.
    En hij was er graag bij. Heb hem voor het eerst ontmoet op een benefiet in Antwerpen. Oldtimer 4 specials, kinderkankerfonds, brouwerijbezoeken aan Duvel en Achouffe, de zomersproetjesrit en op nog vele andere Porsche evenementen was hij present.
    Enkele forummers hebben het genoegen gehad om met hem en zijn charmante echtgenote meermaals op vakantie te mogen gaan…met de Porsche uiteraard. Italië, Wales, Schotland en Oostenrijk….Den Herman was erbij en ze zullen het geweten hebben. Ook een weekendje Zeeland in het najaar van 2019 kon hij niet weerstaan. Die Lava Orange GTS die hij net gekocht had zal er wel voor iets tussen gezeten hebben. 🙂
    We hadden gepland om over 2 weken naar de Vogezen te trekken met de bende. Vooral onder impuls van Herman en Diane. En toen kwam Covid-19 en werd wereld eventjes onhold gezet. Of zo leek het toch. Maar de ziekte die al een tijd in hem woekerde kwam niet tot stilstand. Integendeel zelfs.
    Een bezoekje of ergens afspreken was niet mogelijk. Vandaag zouden we met z’n allen nogeens bij “Den Herman” langsgaan. Hij wilde nogeens graag zijn Porschevrienden zien. Helaas is het zover niet gekomen.
    Het ga je goed Herman911! Voor mij zal het Porscheforumwereldje nooit meer hetzelfde zijn zonder jou! En ik ben er zeker van dat dit geldt voor nog vele andere Porscheforum vrienden.
    Adieu!
    Harley
    PS: grappig hoe je nog steeds regelmatig mij Harley noemde in plaats van mijn echte naam.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
    • Hier Herman ook nog altijd aanwezig. Hier Herman ook nog altijd aanwezig.

Ik ben hier behoorlijk lang weg gebleven, dus wist dit niet. Toch wel even schrikken. Ik ben zijn 928 mee gaan halen in Nederland. 

Herman’s goesting Orange 992 GT3 – werk hard en geniet dubbel zo hard – en vooral: “other people”! Ik kijk al uit naar paasmaandag 

+1

Intussen weer 7 maanden geleden dat we afscheid namen van Herman…
              Voor immer in ons hart….

+1
                +1

XXX

Een kerel met het hart op de juiste plek.
                  Nooit vergeten, geniet van het leven 

Postuum

mooi…

uit het oog … maar zeker niet uit het hart.
                        bezoekje aan zijn laatste rustplaats vandaag onder een stralend winters zonnetje.  

Door omstandigheden een tijdje niet op het P forum gekeken , Is dat verschieten dat dit zo snel kan gaan !
                          Herman was een toffe pee die altijd goed geluimd was , ik zal zijn humor nooit vergeten !
                          Het gaat je goed kerel RIP .

Op dat punt zit het op dit forum al goed Vandamme : het feit dat we met z’n allen voor een wagen met passie gekozen hebben duidt aan dat we toch gekozen hebben om te genieten van ‘t leven. Jammer genoeg is het leven soms te kort.

123

‘t kan soms rap voorbij zijn…

Stel niet uit tot later als je het morgen al kan doen
                              toch niet op vlak van famillie, vrienden of gewoon plezier voor jezelf.

Ik had ,door omstandigheden, de kans om Herman nog even kort te zien , een 7 tal weken geleden.
                                We hebben toen eventjes gebabbeld en eigenlijk afscheid genomen.
                                Herman was ne “toffe pé” ; zo iemand vergeet je nooit

Het ga je goed hé ……

inderdaad ja 😐

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.