Het ga je goed Herman911!

Home Forum Porscheforum Porscheforum mededelingen Het ga je goed Herman911!

• Maker
    Discussie
  • Het valt me zwaar om te moeten melden dat we gisteren afscheid hebben moeten nemen van een trouwe forummer, Herman911.
    Herman is één van de eerste mensen, samen met onze “bompa Lawaat” die ik via dit forum heb mogen leren kennen.
    Altijd joviaal, goedgemutst en luidruchtig. Op een bijeenkomst hoorde je eerst zijn “Carnewal gemodificeerde” 911 en effe later Herman zijn luide stem.
    De barometer voor sfeer ging dan meteen met enkele mbar omhoog.
    En hij was er graag bij. Heb hem voor het eerst ontmoet op een benefiet in Antwerpen. Oldtimer 4 specials, kinderkankerfonds, brouwerijbezoeken aan Duvel en Achouffe, de zomersproetjesrit en op nog vele andere Porsche evenementen was hij present.
    Enkele forummers hebben het genoegen gehad om met hem en zijn charmante echtgenote meermaals op vakantie te mogen gaan…met de Porsche uiteraard. Italië, Wales, Schotland en Oostenrijk….Den Herman was erbij en ze zullen het geweten hebben. Ook een weekendje Zeeland in het najaar van 2019 kon hij niet weerstaan. Die Lava Orange GTS die hij net gekocht had zal er wel voor iets tussen gezeten hebben. 🙂
    We hadden gepland om over 2 weken naar de Vogezen te trekken met de bende. Vooral onder impuls van Herman en Diane. En toen kwam Covid-19 en werd wereld eventjes onhold gezet. Of zo leek het toch. Maar de ziekte die al een tijd in hem woekerde kwam niet tot stilstand. Integendeel zelfs.
    Een bezoekje of ergens afspreken was niet mogelijk. Vandaag zouden we met z’n allen nogeens bij “Den Herman” langsgaan. Hij wilde nogeens graag zijn Porschevrienden zien. Helaas is het zover niet gekomen.
    Het ga je goed Herman911! Voor mij zal het Porscheforumwereldje nooit meer hetzelfde zijn zonder jou! En ik ben er zeker van dat dit geldt voor nog vele andere Porscheforum vrienden.
    Adieu!
    Harley
    PS: grappig hoe je nog steeds regelmatig mij Harley noemde in plaats van mijn echte naam.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
    • word je stil van

Vanavond laatste groet brengen aan Herman.
          Julius, Vervoortstraat 11, Diest. Van 18u30 – 19:30

Eerste ontmoeting met Herman en Diane, Gardameer (Torbole) op de Sensa van Ronny in 2015.

Dat is wel effe schrikken dit bericht wat een geweldige aardige vriendelijke man !
            Veel sterkte voor Familie & Vrienden

Wat triest om te lezen.
              Gelukkig nog de goede herinneringen aan Herman.
              Het was altijd goede sfeer als hij in het gezelschap was.

Oprechte deelneming,
              Rufie.

Vorige jaar tijdens TACB weekend nog een mooie getrokken op een winderige namiddag

Fijn dat je deze foto even plaatst Jorge, een mooie herinnering …

Ik was deze avond in wat foto’s aan het snuisteren en deze kwam ik tegen… 🙁
                    Foto genomen op de rondrit in Sint-Pieters-Leeuw enkele jaren geleden.

Ben er ff niet goed van…
                      Ik had gehoopt hem nog op een paar ritjes te zien dit jaar
                      We gaan hem echt wel missen, den Herman

Heel veel kracht en sterkte aan de echtgenote en familie.

Ongelofelijk om dat hier te moeten lezen…
                          Vriendelijk, goedlachs en respectvol man met een warm hart voor alle Porscheliefhebbers.
                          Het ga je goed Herman.

Ik heb het geluk gehad Herman één van mijn beste vrienden te mogen noemen… Herman nam zichzelf niet serieus maar wat hij deed, deed hij met bravoure… Mijn ex en ikzelf leerden Herman en Diane kennen in Italië toen we door de onvolprezen Sensa en stoemelings waren geïnviteerd… Daarna jaarlijks op reis: Schotland, dan Wales, vorig jaar Oostenrijk toen hij al ziek was maar nog vol levensvreugde. Jaarlijks een poolparty bij hen thuis ook. Verdomme toch, wat doet dit pijn!

2019 met onze Bompa Lawijt: :salut:

RIP Herman, het ga je goed….
                              Sterkte aan de familie…

Mooie tekst Gert, Ongeloof is ook hier de boventoon. Sterkte Diane en families

Voordien zeker, maar ook nog tijdens z’n slepende ziekte en naar het onvermijdelijke einde, altijd goedlachs.
                                  In zo’n omstandigheden leer je elkaar kennen, de mens, gesprekken zonder façade.
                                  Intelligent EN wijs. Eén van z’n favorieten: “Vreugde wordt groter door te delen”.
                                  Daarvoor en nog zoveel kleine dingen heeft hij mijn waardering.
                                  Rest ons, in het bijzonder Diane, Ken en Britt een gapende leegte … een onwennige stilte.
                                  Ik zeg je geen vaarwel maar tot ziens !

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.