Het gaat gebeuren jammer genoeg.

Home Forum Porsche Talk Het gaat gebeuren jammer genoeg.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Och , bij hun dood horen ze ook terug samen 😉

KLIKKERDEKLIK

[quote=”Sigrid” post=102017]
        Hoop wel dat Porsche blijft bestaan onder VW.[/quote]
        Daar moet je geen schrik voor hebben hoor, juist zoals ook Bentley, Bugatti en Lamborghini onder VW zitten en ik dat alleen maar kan toejuigen want deze wagen zijn er enorm onder verbeterd en betrouwbaarder geworden.

Porsche is hier enigzins een buiten beentje want dat waren al goede wagens hé. 8)

Bedoelde m’n opmerking “basis” als positief.
          Zo lang het maar niet een gewoon levensverhaal gaat worden:
          we worden geboren en weten zeker dat we eens zullen sterven

Hoop wel dat Porsche blijft bestaan onder VW. De Kever is de eerste auto die ik mij kan herinneren en daar veel plezier in gehad als kind.
          En de meeste oude modellen van Porsche kan ik alleen maar waarderen.
          Luchtgekoeld :first:

Klopt volledig Havermanst maar als we terug naar de basic gaan wordt het misschien wel betaalbaar, “you never know”

Ook hier een 356 “roadster”/”speedster” of (keep on dreaming) een 550 Speedster op de wishlist, na lotto (Euromillions) winst wel te verstaan :lekker:

dat klinkt alsof je dat niet leuk zou vinden Sigrid..
              Wat mij betreft , staat een 356 toch nog steeds op mijn wishlist.. net zoals andere modellen uit de jaren 50 & 60 die ik zonder hulp van Euromillions toch nooit zal kunnen kopen. Ik denk dan maar aan de 550 Spyder, de RSK en de 904..

[quote=”Sigrid” post=101985]Denk maar zo: terug naar de basis.[/quote]
                Oei, dan rijden we binnenkort allemaal terug met een 356 rond 😀

Net een persbericht van Porsche verschenen hierover met als titel :Porsche SE and Volkswagen AG create Integrated Automotive Group

Je kan het integraal lezen op Liebe zu Ihm

Wim

En daar is dit weer dan een vervolg op, dus zal Dieteren dit ook gaan doen dan????

Bentley, Lamborghini en Bugatti naar Pon’s import

Want Louwman wist niet alle importeur schappen van Hessing te behouden.
                      Een deel van de Porsche werkplaats werd daar voor ingeleverd, om zo de andere merken ook te kunnen servicen.

Dit allemaal door directeur Hans van der Valk van Pons automobielhandel medegedeeld.

PB

Een ” r911 ” ja wie weet. 😎

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.