Het geluid van mijn V8 kanarie… (928-S4)

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Het geluid van mijn V8 kanarie… (928-S4)

• Maker
    Discussie

• Jean-Pierre
    Deelnemer

Er zit een RVS uitlaat onder uit USA waarbij de einddemper weggelaten is.
      Met de ramen dicht hoor je alleen maar donkerbruin gemurmel, maar met de ramen open of achter de wagen… mmmmm

Enjoy!

En hier de startup: http://www.youtube.com/watch?v=DwPi2UWMVn4&feature=youtu.be

Als ik die andere filmpjes op YouTube bekijk met 928-geluiden dan besef ik hoe gelukkig ik ben!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
      • Jazeker Koen, maar mijn clubje is juist flink gekrompen qua deelnemers want als ik iedereen aanschrijf en push zou ik boven de 50 deelnemers zitten…
        (en zou 25% RemmelRacing zijn haha, dat kan nooit de bedoeling zijn!)

Verder is het moeilijk te behappen bij de inschrijving (ik doe het meeste zelf) en er zijn ook veel andere piloten van andere clubs die willen rijden.

nice !
          doet me een beetje denken aan het AMG geweld.

Dat weet onze JP wel .
            Hij rijdt daar al enkele jaartjes mee .
            BTW JP : Er zijn er heel veel vanb Remmelracing ingeschreven . Nog steeds jouw clubje ?

Het geluid valt in de praktijk wel mee hoor, is niet zo luid als op het filmpje (ja als je met je oor net boven de uitlaat hangt natuurlijk wel).

Rij al vele jaren te Zolder en weet de microfoons te hangen, op dat moment even geen gas bijgeven en je zit safe.

Dan zal je snel van de baan gezet worden vrees ik.
                Iedereen zal een transponder aan boord krijgen om makkelijker controle te doen wie er teveel lawaai maakt 😥 ik zit daar ook met een probleem dan.

Als je het van dichtbij wil meemaken: dan op de vroemdag volgende week achter nr 24 aanrijden 😀

:music: :music: :music:
                    super!

Nice!

Ik ben zot van de sound van mijnen flat six, maar dit is toch ook niet mis.
                        vergelijkbaar met een Corvette c06 qua sound :relaxman:

XXX

Me Like The Sound A Lot 😀

Hmmm lekker geluid . 😉

Heerlijke sound :respect2: :respect2: :respect2:

doet mij een beetje denken aan die keer dat mijn einddemper afgekraakt was :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:respekt:

:first: :first: :first:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.