HET GELUID VERBETEREN VAN EEN 3.3 TURBO VAN 1981

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 HET GELUID VERBETEREN VAN EEN 3.3 TURBO VAN 1981

• Maker
    Discussie

• 930

KAN IEMAND MIJ VERTELLEN HOE IK MEER GELUID UIT EEN 3.3 TURBO VAN 1981 KAN KRIJGEN.
      HEB NU EEN SPORT UITLAAT EN EEN BYPASS VAN FVD MAAR WIL NOG WAT MEER GELUID.
      HELPT HET OM DE REST VAN DE UITLAAT OOK IN INOX TE VERANDEREN?

Attachments:
      • Afb0000.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 53)
    • Anoniem

Zal niet direct zijn 🙁
        Ik kan niet meer met de Porsche rijden vooraleer er een nieuwe benzine tank in zit.
        Verder is het nu weeral te druk om mij daar mee bezig te kunnen houden 😳
        Ik hoop binnen een week of 2 terug een beetje tijd te hebben.

930

heb je ongeveer een gedacht wanneer ik eens kan langskomen voor die uitlaat

930

door de dag kan ik ook niet hebben thuis garage en kan er niet weg. zal je nog wel horen als je het wat rustiger hebt. toch bedankt om iets telaten weten

Anoniem

930
              Ik ben op dit moment nogal druk bezig 🙁
              Maar ik hoop op 18 October naar circuit Zolder te gaan in de namiddag.
              Misschien kunnen we elkaar daar treffen.

930

oke is goed hoor je wel. bel mij na 18u 30

Een linkje naar facebook pagina lukt blijkbaar niet voor sommigen …

FILMKE

Bestand is wat groot om door te sturen; 36 MB

Geert.

Anoniem

930 schrijft:

oke da valt mee ik ben van heusden- zolder. hier is mijn nr 0475729145 je ziet maar de mijne is van fvd brombacher en is 1 jaar oud

Ik zal u nog bellen om eens af te spreken.
                    Ik ben momenteel te druk bezig.
                    Misschien volgende week eens proberen af te spreken.

Anoniem

Gette schrijft:

Heb nog een filmke van een goeie 30 seconden toen ik achter william zijn Turbo reed tijdens de Summer tour. Spijtig genoeg hoor je niet echt veel want hij was iets te snel weg 😀

Indien gewenst kan ik het altijd doorsturen !

Geert.

Plaats gerust op youtube, kunnen we allemaal eens zien en horen 😀

930

da mag je altijd doorsturen kris.labie@telenet.be

Heb nog een filmke van een goeie 30 seconden toen ik achter william zijn Turbo reed tijdens de Summer tour. Spijtig genoeg hoor je niet echt veel want hij was iets te snel weg 😀

Indien gewenst kan ik het altijd doorsturen !

Geert.

930

oke da valt mee ik ben van heusden- zolder. hier is mijn nr 0475729145 je ziet maar de mijne is van fvd brombacher en is 1 jaar oud

Anoniem

Merk weet ik niet.
                              Ik ben van Geel.

930

@van william. we kunnen miss wisselen wa merk van uitlaat heb jij? en vanwaar ben je

had op mijn vorige 3.2 ssi systeem en inox uitlaat.
                                  bangelijk geluid
                                  precies ne moto
                                  (tot grote ergenis van de wijk waar ik woon) 8)

Anoniem

Is moeilijk van hieruit te zeggen.
                                    Het geluid word ook gedempt door inwendige schotten in de knalpot.
                                    Open slijpen geeft het beste beeld wat erin zit.
                                    Is makkelijk terug dicht te lassen.
                                    Ik denk dit te gaan doen met mijn knalpot, wel om er een schot extra in te steken.
                                    De mijne is nogal luid vind ik.
                                    Misschien kunnen we wel wisselen 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 53)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.