Het is bijna zover

Home Forum Porsche Talk Het is bijna zover

• Maker
    Discussie
  • Het is bijna zover . Het Porschemuseum in Zuffenhausen is er bijna klaar voor .
    Tijd om een uitstapje te regelen 😉

Meer info HIER

[size=150:24bmkotm][b]Einlauf der Legenden ins neue Porsche-Museum
    [/b][/size]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • ken

hey iedereen,

dit ga ik zeker in de gaten houden 😉 )

ik zou ook wel mee willen gaan 😀

geniet vant weekend hé

Dan moet ik even de kalender voor volgend jaar maken .
        Ik laat het zeker tijdig weten

Hier alvast ook interesse. En natuurlijk ook liever ergens in de lente voor mij. Is toch een stukje rijden voor de meeste onder ons.

Ik ben wel bereid om iets moois in elkaar te knutselen.
            Zit te denken rond 23 mei 2009, dan is er een verlengd weekend.

Vaneigens wil ik mee.
                Maar in de sneeuw rijd ik liever niet, maken we d’r niet ineens een lente-uitstap van?

1 mei, op de dag van de arbeid naar het Porschemuseum.
                We werken er toch hard genoeg voor? 😛

ken

hallo,

da zie ik ook zeker wel zitten 😉 )

kga het hier zeker in de gaten houden hoor 😀

groetjes

er is bericht gekomen dat het Porsche Museum zal openen op 31 januari 2009
                    Het officele persbericht heb ik op Liebe zu Ihm geplaatst.

Dat is wel waar maar niet verplicht, de wet daar schrijft voor dat als je een ongeval hebt bij vries of sneeuw, en je hebt geen sneeuw banden dat alle kosten van de vrachtwagens en bussen die vertraging of kosten hebben opgelopen ( personeel ) op u kosten vallen. Dus het is beter te voorkomen dan te moeten genezen.

Luc

Heb gehoord dat het met enige vertraging zal opengaan.
                        Niet meer in 2008. Ergens begin 2009.

Probleem is als je al zo vroeg met de Porsche wil gaan, dat winterbanden verplicht zijn en ja er ligt daar regelmatig sneeuw in deze periode…

Wil in ieder geval mee…

Blijkbaar behoorlijk interesse .
                          Ik denk dat we eens juist moeten uitzoeken wanneer het open gaat en dan een tripje regelen .
                          Rufie , weet jij misschien iets meer ?

[quote=”911-lover”:2bbi2t5o]Tijd om een uitstapje te regelen 😉
                            [/quote]
                            Daar wil ik wel mee heen. Begin de laatste tijd ook meer te voelen voor de ouderen porsches.

ik ben net terug van een tripje naar Stuttgart. Dieter Landenberger (hoofd van het Porsche Archief) heeft me verteld dat het nieuwe museum open zou gaan ergens in januari 2009.
                              Een precieze datum was nog niet bekend.

Fotos van het nieuwe museum zoals het vorig weekend was, vind je hier terug, samen met nog wat fotos van wagens in het oude museum.

PT

911-lovern[quote]Het is bijna zover . Het Porschemuseum in Zuffenhausen is er bijna klaar voor .
                                Tijd om een uitstapje te regelen 😉

Dit jaar nog of na feestdagen ? Deze trip zie ik ook wel zitten.
                                Groeten,

kzou het ook wel leuk vinden om die allemaal op de vrachtwagen te laden 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.