Het is zover, "hij" is er (part 2)

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Het is zover, "hij" is er (part 2)

• Maker
    Discussie
  • Vandaag is het zover , mijn nieuwe tuut is toegekomen.
    Wat fotokes van bij de dealer helemaal klaar om mee naar huis te gaan.
    De pre-delivery prep is helemaal gedaan.
    Kuisen , stickers en bescherming verwijderen doe ik thuis zelf , wat je zelf doet doe je meestal beter 8)

sticker wordt in o.h. boekje gekleeft:

cadeau van dealer :

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 84)
    • er zijn nog ander wagens te koop met als type C6 😉 )

[quote=”993S”:1xskrwou]En de familiewagen is er gewoon bijgekomen.
        T’is een C6.[/quote]

Om dat nu dadelijk een familiewagen te noemen
        ❓ ❓ ❓

😈 😉 😆 😆 😆

Insgelijks , fijn je te ontmoeten.
          En je wagen is in het echt even mooi als op foto’s.
          Het leder is echt wel de max.

Btw : de turbo verkopen was maar van korte duur. Ga hem nog wat langer houden.
          En de familiewagen is er gewoon bijgekomen.
          T’is een C6.

‘K vrees dat die twee nieuwe wagens twee volvo’s gaan worden 😆

vandaag uwe ride in aarschot mogen bewonderen en amai 😯 wat een wagen, leuk je te mogen ontmoeten 😉

grtz Geert 😉

Inderdaad, ik kan je best begrijpen…met kinderen erbij is een 911 alles behalve handig…
              Mijn daily driver en “familie-wagen” is een nieuwe (2007) Mercedes ML320cdi – 4×4 -. Heerlijk rijden in deze 3 liter V6 en sublieme automaat…all made in the USA 😉
              Kan hem aan iedereen aanraden 8)

Koen heeft het juist , wegens de baby doe ik hem weg.

Ik heb prive 4 andere “fun cars” en dan nog de turbo op de zaak ook “fun car” maken en maar zelden mee rijden vindt ik een beetje te gek.

Dus na rijp beraad besloten de turbo te verkopen en hem te vervangen door 2 nieuwe ‘familie’ auto’s op de zaak.
                Dan kan ik de prive wagen van de vrouw, een Jeep Grand Cherokee, ook verkopen.

Dus op het einde van de rit blijf ik zitten met 3 super toffe Porsches en een Lotus. En als kers op de taart 2 mooie nieuwe firma wagens voor mij en de vrouw en nog wat ‘wisselgeld’ over. 🙂

Welke die 2 nieuwe gaan worden ? Dat zeg ik niet want heeft niets met Porsche te maken en de meeste hier zouden zeggen dat ik zot ben. 😛

😆 😆 😆 😆 😆

Ik denk dat het eerde in de richting Cayenne gaat .
                  De baby is er weldra en dan moet er heel wat extra meegenomen worden 😉

Anoniem

Hij gaat em ruilen met de mijne. Mocht in september verleden jaar van zijn vrouwke gene 993TT meer bijkopen. Maar nu er plaats komt…

😆 😆 😆

Gaat de turbo al weer weg 😯
                      Zo’n pracht van een wagen .
                      Ook ik ben benieuwd door wat ze vervangen gaat worden

Ik ken ‘n kerel in de UK die auto’s in folie zet, perfect op maat, geen randjes, onzichtbaar, ongelooflijk degelijk materiaal en vooral vakmanschap…

Kost wel handenvol geld, maar als je je originele lak wil houden…

Beste Denis,
                          je zit blijkbaar in de porsche running…de ene binnen, de andere buiten! En ga je er iets voor in de plaats halen?

Verder heb ik met m’n huiscarrosserie gesproken, Otto van Colvan, gevestigd in Genk, ‘n heel toffe kerel, die ervaring heeft met het sprayen van dure cars, hij vertelde me dat er iemand in Waterschei zat, waarvan hij ‘n messeratie heeft gezien, die gedaan was met ‘n folie, gewoon niet om aan te zien! Ik heb m’n twijfels over die hood covery, omdat ie maar voor de helft erover zit..Heb zo ‘n grijze porsche gezien, en ik vond het gewoon afschuwelijk mottig, je zag hem gewoon er dik op zitten, ook nog ‘n gele rand op het uiteinde…Nu heb ik met die gasten van motorvizie. De Jeroen, zaakvoerder zat dit weekend in Frankrijk, dus volgende week es informeren.

Verder, valt er enkel maar te genieten, wat voor ‘n porsche je ook hebt!

Anoniem

Denis, geen goesting om te ruilen tegen een 993TT met nog iets MINDER km’s ? 😆

Denis,

Wat is binnenkort? Ben eventueel geintereseerd, vooral als je ziet hoe jij je wagen onderhoudt!

Plumber

😮

Ola Denis!

Komt er iets in de plaats? 😉

Groetjes,

Olav.

Na één jaar veel plezier beleeft te hebben aan mijn turbo is de tijd aangebroken om hem te verkopen. Hij heeft nu 18.000km en is nog steeds als nieuw dankzij de beschermende folie.
                                  Binnenkort staat hij in de showroom bij Verellen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 84)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.