Het is zover, "hij" is er (part 2)

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Het is zover, "hij" is er (part 2)

• Maker
    Discussie

• 993S
    Deelnemer

Vandaag is het zover , mijn nieuwe tuut is toegekomen.
      Wat fotokes van bij de dealer helemaal klaar om mee naar huis te gaan.
      De pre-delivery prep is helemaal gedaan.
      Kuisen , stickers en bescherming verwijderen doe ik thuis zelf , wat je zelf doet doe je meestal beter 8)

sticker wordt in o.h. boekje gekleeft:

cadeau van dealer :

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 84)
      • Mooi, mooi Denis, mensen hebben niet vreemd gekeken als je met die witte stickers op je gemakske naar huis bolde? En hoeveel km moet je nu inrijden met deze nieuwe wagens? Ben jij ook zo super voorzichtig als je je wagen gaat ophalen (ik heb dat zelfs als ik mijne ga ophalen na haar jaarlijkse onderhoud 😉 ).

Ik zie ook dat de nieuwe Turbo de eerste is zonder motorplaat, dit is niet meer nodig blijkbaar, weet wel niet of alle 911 dit vroeger hadden maar de 993 in ieder geval wel…

993S,

de max hé man…zo’n supersonisch toestel 😉 …hij is dus toch nog vrij snel toegekom!!! heel veel plezier ermee 😀

…wat ik het tofste vind aan de hele zaak van deze 997TT is dat je ‘m gaat gebruiken waarvoor ‘m gemaakt is: km’s maken als dagelijkse auto’s. Volgens mij het summum op autogebied dat je elke dag kan rijden…snel, veilig, betrouwbaar,… prachtige keuze! 8)

…ook weer typisch iets voor u om die wagen zelf “uit te pakken” hé 😆 😉

amai amai…

Anoniem

Denis, gefeliciteerd jong ! [size=150:2u0bbcvy]Bangelijke wagen ![/size]

Denis, weer eens proficiat met de nieuwe aanwinst.

De velgen van de Turbo blijf ik schitterend vinden.
                Ben wel benieuwd welke wagen je nu de grootste kick gaat geven, de Rs of de Turbo.

En dan heb ik het niet over het poetsen :mrgreen:

Prachtig machien !
                  Het is je volledig gegund. Veel veilige kms ermee gewenst.

Groeten,
                  Rufie.

Proficiat!

Wat een monster zeg, vooral als je de moter zo van onderen ziet 8) (de rest is natuurlijk ook prachtig 😀 )

Je moet geen verantwoording afleggen om hier op het forum te komen hoor…
                      Passie voor Porsche wordt steeds gewaardeerd!

schitterend, gewoonweg schitterend ….
                        zeker in de zwarte kleurstelling vind ik hem zeer mooi!
                        Ben nog geen porschist maar rij rond in een black newbeetle, 18 d velg en binnenkort verlaagd …
                        PS ik las onlangs dat het de ingenieurs van Porsche waren die rond de tweede wereldoorlog het ontwerp deden van de “kever”, de voorganger van de beetle …dit alles om me maar te sussen en een verantwoording t zoeken waarom ik hier op het forum ben …
                        BB72

nie te doen , zo indrukwekkend ,proficiat.
                          En die velgen staan er fantastisch onder , zeeeeer mooi!!!!! 8)

S2

Heel mooie wagen!

Moet telkens een harde keuze zijn om te beslissen welke wagen je vandaag weer gaat gebruiken 🙂

WAUW! Subliem in het zwart-zwart!

Daar ga je voorlopig wel weinig kuiswerk aan hebben hé Denis 😉 )

mooi mooi mooi….. 😯

mooi moooi moooi ik kan haast niet wachten op pics zonder de stikkers
                                  😆

Proficiat!

Dit moet wel een heel speciaal moment geweest zijn 8)

[quote=”993S”:377ngtzy]Kuisen , stickers en bescherming verwijderen doe ik thuis zelf , wat je zelf doet doe je meestal beter 8) [/quote]

Helemaal waar! En je hebt er nog plezier aan ook, het is net als een pakje open doen 😀

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 84)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.