Het is zover , "hij" is er

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Het is zover , "hij" is er

• Maker
    Discussie

• 993S
    Deelnemer

Vandaag eindelijk mijn GT3 RS gaan afhalen. Had hem gekocht (voorschot gegeven) eind Januari en nu dus gaan halen. Was een mooie dag maar toch druk genoeg. Ben super content.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 91)
      • [quote=”Carrera4s”:wz6ihod6]
        Los daarvan @ Denis : aan je poetswerk te zien 😯 zal je deze prachtkar maar zelden van stal halen ? Ga je er eens mee op circuit ?[/quote]

Circuit zou kunnen maar dan iets a la vroemdag of zo , zeker niet om hem af te beulen. Maar denk niet dat ik het zal doen.

Seg Denis als ge toch zo graag kuist…de mijne moet echt een s gekuist worden…hoeveel vraagt ge per uur? 😀

[quote=”Carrera4s”:2zscgn8z]Ga je er eens mee op circuit ?[/quote]

Nu is Denis flauw gevallen 😆

Zelfs de originele banden staan er nog op heb ik gezien 😉

Ik denk dat diegene die kan garanderen dat er in zijn Porsche rit geen water of stofweggetjes zitten, dat die eens een GT3 RS mag verwelkomen aan start en stopplaats 🙂

Als dieven het via de nummerplaat doen, zal het in de meeste gevallen zijn door wagens te zien rijden op straat. Vrij zinloos om de nrplaat onzichtbaar te maken op het internet vind ik.

Los daarvan @ Denis : aan je poetswerk te zien 😯 zal je deze prachtkar maar zelden van stal halen ? Ga je er eens mee op circuit ?

[quote=”911-lover”:37py2ea6]
                En geen enkele burger kan aan nummerplaatgegevens. Enkel de politiediensten.[/quote]

Wil je niet ontmoedigen hé Koen maar de software van de DIV waar verzekeraars toegang toe hebben is nu niet echt waterdicht…

En het is zo, vele wagens worden op bestelling gestolen door bendes. In het begin heb ik ook altijd nrplaat gewist maar heb het opgegeven…

[quote=”911-lover”:2j21qzpe]En geen enkele burger kan aan nummerplaatgegevens. Enkel de politiediensten.[/quote]
                  Dat is niet helemaal zo, maar laat ‘t duidelijk zijn dat de kleine crimineel puur op opportunisme gaat stelen, en de topbendes zich weinig aantrekken van wat kan of niet, die doen gewoon wat nodig is.

[quote=”Dimi”:2ezgnh6c]Misschien een ‘rot’opmerking, maar ik raad iedereen aan om zijn foto’s te bewerken en de nummerplaten onzichtbaar te maken (trailers, trekwagens, wagen zelf,…)

Veel autodieven halen via de nummerplaat de buit binnen. 😈 [/quote]

En ook afplakken als je ergens op straat rondrijdt of ergens parkeert.
                    Verhinderen dat andere mensen ook foto’s van je maken , niet voor je deur parkeren etc .
                    Sorry , maar dat gaat toch echt te ver hoor.
                    Het is zoals Alain zegt . als ze ze willen hebben komen ze ze toch halen.
                    En geen enkele burger kan aan nummerplaatgegevens. Enkel de politiediensten.

kijk een porsche of een harly of gelijk wat dan ook met behoorlijk wat waarde pikt niet iedereen, zoiets noemt men georganiseerde misdaad voor dat ze wat stelen weten ze al waar ze ermee naar toe moeten en overal zitten mollen die allerhande informatie kunnen achterhalen bv ivb met nummerplaten ,dat wereldje is groter dan denkt en werkt over gans europa , en er is veel geld mee te verdienen. op 1.2.3 steelt men iets waar iemand mischien al jaren en jaren voor opzij legt 👿 👿

[quote=”Dimi”:12i81jsq]Inderdaad, leuke wagen!

Misschien een ‘rot’opmerking, maar ik raad iedereen aan om zijn foto’s te bewerken en de nummerplaten onzichtbaar te maken (trailers, trekwagens, wagen zelf,…)

Veel autodieven halen via de nummerplaat de buit binnen. 😈 [/quote]
                        Tja, als ze het op jouw wagen gemunt hebben, pakken ze hem toch.
                        Als je er aan denkt, durf je anders je Porsche niet meer buiten halen. Zelfs op een meeting of gewoon een festiviteit in Zolder ben je niet veilig.

Ik vraag me eigenlijk af wat je aan die nummerplaat hebt. Zo het adres achterhalen ? Waar doe je dat dan ?

Inderdaad, leuke wagen!

Misschien een ‘rot’opmerking, maar ik raad iedereen aan om zijn foto’s te bewerken en de nummerplaten onzichtbaar te maken (trailers, trekwagens, wagen zelf,…)

Veel autodieven halen via de nummerplaat de buit binnen. 😈

proficiat echt de max heel heel schoon ,veel plezier er mee. 8)

[quote=”Rufie”:3unr8epy]Zou ook wel eens willen weten hoe je die velgen zo proper krijgt !!![/quote]
                              Als ge ze echt goed proper wil krijgen goed wassen en daarna clayen.
                              Dit verwijderd alle remstof en eventueel ijzer deeltjes die tijdens het rijden in de velg zijn ingebrand.Daarna extra reinigen met cleaner fluid of eventueel thinner.Als de velg proper is je werk verzegelen met wax.
                              Best dat je er een Wheelwax voor gebruikt.Een aanrader is Autobahn wax
                              deze is speciaal ontwikkeld voor wagens die hoge snelheden behalen.
                              Deze bevat 30% teflon die tijdens het rijden inbrand in je velg een een zéér goede beschermlaag legt.Daarna is velgen kuisen een kleine moeite.

Waanzinnig mooie wagen! Van harte proficiat en genieten maar! 8)

Die “poel” (lees plas) kon ik niet voorzien daar de wek ervoor die nog helemaal niet bestond 😉
                                  Maar ik zal er bij de volgende rit zeker rekening mee houden 8)

Niks van aantrekken , zoals ppp356 terecht schreef “ieder diertje zijn pleziertje”.

Moet wel even zeggen dat ik wel vertrek bij kans op regen. Is het voor mij “te doen” s’morgens dan ben ik weg.
                                    Als het dan in de dag begint te regenen , so be it , dan heb ik achteraf weer kuisplezier.
                                    Maar expres in een modderpoel rijden is er bij mij teveel aan 🙂

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 91)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.