Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › Het is zover , "hij" is er
- Dit onderwerp bevat 91 reacties, 37 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 9 maanden geleden door Anoniem.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Anoniem13 maart 2007 om 23:49
En dan zitten ze mij uit te lachen (vooral op ‘t Hollands forum) als ik weer eens begin te zeggen dat ik niet meerij als de kans bestaat dat het gaat regenen. Ik vind da niet schoon zenne 😥 😥 😥
PURE HORROR moet dat geweest zijn.
Op zo een moment zou een gave uit Heroes welkom zijn hé Denis; teleporteren, of tijd stilzetten of zo 😉
[quote=”Rufie”:2ga1uci5]nu begrijp ik waarom je tijdens de Herfstrit zo weigerachtig was om door die diepe waterplas te rijden met de 4S. [/quote]
Idd , dat was puur afzien maar ben er zo traag doorgereden dat het achteraf allemaal wel meeviel. maar was idd stress
Ja Denis,
nu begrijp ik waarom je tijdens de Herfstrit zo weigerachtig was om door die diepe waterplas te rijden met de 4S. Moet een nachtmerrie geweest zijn voor jou 😀Heb hier nog een foto van :
http://www.porscheforum.nl/album_pic.php?pic_id=21885
(moet wel lid zijn van Nederlandse forum om te zien)miljaar man!!!…die is in betere staat dan hetgeen er in ‘t officieel museum staat… 😆 😉 …ongelofelijk hoe je het kan opbrengen…hoed af!
[quote=”ppp 356″:3m0cwr69]…maar zo maniacaal, dat kan ik niet opbrengen.
Hiervoor rij ik te graag met mijn wagens, [/quote]
Bij mij is rijden ook zeer fijn , uiteraard !
Maar het kuisen is voor mij echt een hobby waar ik van geniet. Ik geniet van het “bezig” zijn aan mijn droomauto en dan nadien van het resultaat.Gisteren ben ik na Heroes (super serie op VT4) begonnen aan mijn linker wielkas en ik ben net voor 2h s’nachts gestopt. Ik moest stoppen wegens te laat maar de goesting was er nog steeds. En nu dat die wielkas helemaal klaar is geniet ik van het resultaat. En zo doe ik elke keer een stuk wanneer ik er zin (en tijd voor) in heb.
Ik ben trouwens heel fier op mijn remklauw , heb de blokken er moeten uithalen want anders krijg ik het niet proper naar mijn goesting maar nu is ze klaar om bij manier van spreken terug in de nieuwdoos gelegd te worden.Ik vind het prachtig hoe mooi jouw RS erbij staat. 😯
Maar ik moet zeggen, ze moeten er bij mij netjes uitzien, dus ook af en toe de velgjes eraf om goed te poetsen, maar zo maniacaal, dat kan ik niet opbrengen.Hiervoor rij ik te graag met mijn wagens, als ik beslist heb om met een bepaalde wagen te rijden, trek ik me geen f*ck aan van het weer gewoon rijden met dat ding. Sneeuw en ijzel is de enige uitzondering, daar is de 4S voor 😉
Maar ieder diertje zijn pleziertje ❗
[quote=”993S”:91j9x884]Ik had het ooit wel al is gelezen maar nu zie ik het zelf , H&R is leverancier /maker van originele Porsche veren en nog wel op de RS.
Ik had altijd een voorkeur voor Eibach maar blijkbaar is H&R ook geen brol. 🙂
H&R wordt gemaakt door Bilstein, dus daar kan je niet beter zitten, prachtige wagen trouwens
Dat is toch de droom van elke mekanieker! Denk dat ze staan te springen als jij (een van) je wagen binnenbrengt voor onderhoud.
Waarschijnlijk de enigste keer dat ze hun handen moeten wassen VOOR ze aan het onderhoud beginnen!
Proper proper!!! Je bent hem echt wel in showroomstaat aan het zetten hé 🙂 ) Kappe wagen, een droom eigenlijk! Ben benieuwd naar je eerste rij-impressies 8)
Ik had het ooit wel al is gelezen maar nu zie ik het zelf , H&R is leverancier /maker van originele Porsche veren en nog wel op de RS.
Ik had altijd een voorkeur voor Eibach maar blijkbaar is H&R ook geen brol. 🙂
Dikke proficiat me uw aankoop.En veel “change”
Voor mij nog altijd de Ultiem überporsche , na de 911 turbo 3.6! 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.