Het is zover , "hij" is er

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Het is zover , "hij" is er

• Maker
    Discussie

• 993S
    Deelnemer

Vandaag eindelijk mijn GT3 RS gaan afhalen. Had hem gekocht (voorschot gegeven) eind Januari en nu dus gaan halen. Was een mooie dag maar toch druk genoeg. Ben super content.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 91)
      • [quote=”Setakira”:2a4mbs6k]Ja Denis, dat hoort je vrouwtje zeker graag als je zegt: Mijn hobby is kuisen 😀 [/quote]

Ahem , das wel AUTO kuisen he , NIKS anders !! 😆

Ja Denis, dat hoort je vrouwtje zeker graag als je zegt: Mijn hobby is kuisen 😀

[quote=”WB”:mbllyhfs]Is “velgenreiniger” dan geen goed/beter product of moet kan je dat niet voor elke soort velg gebruiken?[/quote]

Of je nu velgen reiniger gebruikt of wijwater , op de binnenkant van een velg is het resultaat hetzelfde : niks.
            Binnenkant velgen is een zeer vervuilend iets. Velgen worden warm (remmen) en daar vliegt vanalles in (o.a. stukjes asfalt) dat er dan door de middelpuntvliegende kracht en warmte echt op gebakken wordt.
            En vermits daar over het algemeen niet naar gekeken wordt is dat op een paar jaar serieus werken om het echt zuiver te krijgen. Maar wel plezant werken , t’is een hobby zoals een ander. 8)

WB

Is “velgenreiniger” dan geen goed/beter product of moet kan je dat niet voor elke soort velg gebruiken?

[size=150:30sggu46]A D E M B E N E M E N D[/size] …… 😯

Anoniem

Ja vent, DAT is pas kuisen. 😀 evil: als ik op een schoon zatderdagske een uur of 7 aan mijne P gespendeerd heb om hem proper te maken. Als ik dan zie tot wat jij in staat bent… 😳

Oei oei, zoveel tijd kan ik daar niet voor opbrengen. Zal dus ook nooit een concours d’élégance winnen. 🙁 D

kuisen velgen :
                      veel tijd insteken is het geheim, vier velgen hebben me 5,5 uur gekost.
                      als producten niks speciaals, warm water met allesreiniger , goede ontvetter en dan polieren. En om tussen de cijfertjes en letters alles proper te krijgen doet een houten tandenstoker wonderen.

[quote=”MichM3″:1mzj1tii]993S,

met de Porsche days eind mei neem je deze toch mee hé? We gaan ons amuseren man! 😀 [/quote]

Ik zal moeten passen voor de Porsche days want dan zit ik in Spanje en Zuid Frankrijk. Vindt het spijtig maar t’is niet anders.

Zou ook wel eens willen weten hoe je die velgen zo proper krijgt !!!

993S,

met de Porsche days eind mei neem je deze toch mee hé? We gaan ons amuseren man! 😀

[quote=”Porsche-RSR”:1rght06s]
                              En hoe rijdt zoiets nu ?[/quote]

Heb er nog niet mee gereden (buiten op de trailer zetten) maar ik zal wel juist zijn als ik zeg dat hij snel en hard is en zeer veel rijplezier biedt.

Mooi resultaat Denis, wat gebruik je voor de velgen te kuisen ? 8)

Over nieuw gesproken … En hoe rijdt zoiets nu ?

Heb me vandaag wat bezig gehouden met het kuisen van de velgen.
                                  De auto heeft maar 7086 km maar toch , de auto is 2.5 jaar en de binnenkanten zijn nog nooit gekuist geweest. De velgen waren nog nooit van de auto gehaald dus was het toch zwoegen.
                                  Hier voor en na :

Ik kan wel zeggen dat die 996GT3RS zeer zeker een super aangename verrassing was.
                                    Sinds ik dei van Paul de eerste keer gezien had ben ik er ook helemaal aan verkocht.
                                    Zelf zal ik deze wel nooit kunnen bezitten maar het is enorm dat nu 2 mensen die ik toch een beetje ken deze schoonheid tot de hunnen kunnen noemen.
                                    Dat geeft mij al een enorme voldoening.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 91)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.