Het is zover , "hij" is er

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Het is zover , "hij" is er

• Maker
    Discussie

• 993S
    Deelnemer

Vandaag eindelijk mijn GT3 RS gaan afhalen. Had hem gekocht (voorschot gegeven) eind Januari en nu dus gaan halen. Was een mooie dag maar toch druk genoeg. Ben super content.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 91)
      • ja wadde wat een machien

de platen ontbreken nog zal er wel even mijn zz op komen hangen voor een testritje alles he 😆

GSW

Man man man, dees is de allergeilste über Porsche!
          Van harte proficiat met de aankoop en veel rijplezier gewenst natuurlijk! 😀

grtz

Anoniem

Na 2 jaar dan eindelijk nog eens nen “bruudruuster” erbij. 😆

Knappen bak vent ! Ga je nog veel plezier aan beleven… 😀

…ik kijk al uit naar een ontmoeting van deze “rode” met de “blauwe”
              [size=59:1vod07zp]…met de achtergond eventueel hun Maritime nonkel [/size]:lol: 😉

Wie koopt nu zoiets 🙄

Geen airco, deftige radio, gps, maakt een hoop lawaai, is beenhard, stoelen die je niet kan regelen, bloedheet als de zon erop staat, een hoop ijzeren buizen die je beletten om de achteruit te reinigen, geen slipregeling, een stomme sticker ophet kofferdeksel in plaats van een mooi embleem, stoffen binnenbekleding, rammelende versnellingsbak , harde koppeling, rammelen als een oude koffiemolen 🙄 🙄 🙄

Maar rijden 😆 😆 😆 😆 😆

Proficiat met de aankoop met de Rebel onder 911 serie 8)

Prachtig!

PROFICIAT!!!

jeezusmina…wat een bak …………. 😯

kwijl..kwijl….. 😛 lol:

…ook van harte proficiat gewenst met deze future classic en icoon in de Porsche geschiedenis…wat een zalige auto en veel plezier gewenst ermee…weet je, ik geniet er heel erg van dat je dit gekocht hebt…respect!!! 8)

Prachtige wagen Denis, veel plezier ermee en deze is een blijver hé?! 8)

Vette wagen 😯

Nu hebben we hier R 996 GT3RS’en op het forum.
                          Een blauwe (PPP356) en een rode
                          Bij het lezen dacht ik dat de 997 Turbo was aangekomen , maar daarop is het dus nog even wachten.
                          Is dit diegene die bij Verellen stond of een andere ❓
                          In elk geval van harte geluk gewenst

waauwww!! 8)

ultiem ulltiemer, ultiemst!

Dikke proficiat. Kun je de sound ook laten horen 😆 ?

Jawadde…
                                Van waar komt hij? Wanneer schrijf je’m in?

WB

Wauwwwww maaaan 😮 o o ! prachtige wagen, ben zelf wel niet zo voor het rode hart van de velgen, maar das mensengoesting. Ben gezond jaloers 8) !proficiat en veel plezier er mee!

ik….hij….euh….t’is….hij….euh….

t’is zover…iemand heeft me sprakeloos gekregen 😳

Een zeeeer VETTE wagen….proficiat, en veel succes ermee…

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 91)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.