het is zover

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen het is zover

• Maker
    Discussie

• jos vanbaelen
    Deelnemer

Ben supercontent met de aanschaf vandaag van een……..997 met 23000 km……… euh….euh….TURBO ❗ dan maar .

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 99)
      • Dit statement hebben wij zeker nog gehoord.

😆 😈 😆

[quote=”Der Ferry”:3862pf37]prachtige bak 😯

de 996 vond ik de lelijkste 911 ( aan de 2dehands prijzen te zien zijn er nog die er zo over denken 😕 D
          Gelukkig zijn ze bij porsche terug de goede weg ingeslagen , de 997 vind ik meer een vervolg op de 993 dan op de 996 :mrgreen: [/quote]

Precies zoals ik er ook over denk. 🙂

prachtige bak 😯

de 996 vond ik de lelijkste 911 ( aan de 2dehands prijzen te zien zijn er nog die er zo over denken 😕 D
            Gelukkig zijn ze bij porsche terug de goede weg ingeslagen , de 997 vind ik meer een vervolg op de 993 dan op de 996 :mrgreen:

Anoniem

😯 Die blinkt ! 8)

[quote=”jokke”:1rip38mc]Een zwarte in het felle zonlicht steekt nogal fel af,ja. [/quote]

schitterend…. 😀

8) )

knappe foto’s van een mooie wagen 😉

[quote=”Luke”:17r8u3wg]hoogglans-porsche 😯

kan helaas de speciale nr plaat voor niet goed zien…… 😉 😀 [/quote]

Een zwarte in het felle zonlicht steekt nogal fel af,ja.
                    Ander en beter foro’s zijn in de maak. 🙂

hoogglans-porsche 😯

kan helaas de speciale nr plaat voor niet goed zien…… 😉 😀

😯 ne zonnebril nodig. Mijn ogen doen zeer 😆
                        Mooi opgeblonken. Kan terug in de vitrine gezet worden 😉

Dit zijn de eerste foto’s van de 997turbo.

Anoniem

VWT, ook een goeie nr-plaat voor een Porsche.
                            Volks Wagen Trottinette 😆 😆 😆

Eergisteren ‘s avonds in Heist o/d Berg een heel stuk achter een zwarte 997 turbo gehangen (ook gele remmen, nr. plaat VWT-995).
                              Ook iemand van hier op het forum? Ik moest direct aan die van u denken Dennis, euh Jokke 😆

Had u bijna gebeld vandaag, was al een beetje aan het afvragen hoe je er nu na een paar dagen tegenover stond. Ben dus blij je post te lezen !!
                                Is de eerste keer dat ik een wagen verkoop aan iemand waar ik nadien nog contact mee kan hebben. Is wel speciaal.
                                Zie er naar uit om je foto’s te zien. En geniet er maar met volle teugen van.

993Sn[quote]Hij staat super mooi op u te wachten Jokke !
                                  Bijna ne nieuwe 🙂

Dat is nog niet veranderd,Denis.Maar nu hier in de garage.
                                  Het is echt ne superbak,honderd procent tevreden overde wagen en evenveel over uwe service..Nog eens bedankt ❗ ❗ ❗ ❗ ❗ ❗ ❗ !: .Misschien morgen namiddag ervan genieten en wat foto’s maken.

[quote=”Setakira”:2q0ahjop]En dan nu minstens terug 10j met de turbo hé Jokke.

Offtopic @911-lover: Ik zie Koen in zijn tuin(tje) al met iPod op naar Sam Goris luisteren,: Laat het gras maar groeien…. 😛 8) [/quote]

Zou best kunnen,Seta .Toen ik de 993 kocht dacht ik dat ik die nooit meer ging verkopen omdat de 996 mij niet kon bekoren qua looks.De 997 zie ik weer helemaal zitten.Misschien ben ik zelf versleten voor de turbo. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 99)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.