het is zover

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen het is zover

• Maker
    Discussie

• jos vanbaelen
    Deelnemer

Ben supercontent met de aanschaf vandaag van een……..997 met 23000 km……… euh….euh….TURBO ❗ dan maar .

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 99)
      • En dan nu minstens terug 10j met de turbo hé Jokke.

Offtopic @911-lover: Ik zie Koen in zijn tuin(tje) al met iPod op naar Sam Goris luisteren,: Laat het gras maar groeien…. 😛 8)

[quote=”911-lover”:2j161jd7]10 jaar 😯
          Ik heb in heel mijn autoloopbaan maar 2 wagens gehad die ik zol lang (ietsje langer nog) gehad heb.
          Dat wil al wat zeggen[/quote]

En met mijn eerste porsche heb ik ook ongeveer 10 jaar gereden.Dat was een zilvergrijze 3.2.Ook heel veel plezier aan beleefd .Die wagen is nu in het bezit van iemand die op 3km van hier woont is mij verteld.

10 jaar 😯
            Ik heb in heel mijn autoloopbaan maar 2 wagens gehad die ik zol lang (ietsje langer nog) gehad heb.
            Dat wil al wat zeggen

[quote=”kleinekastenteufel”:17tnesto]Meer dan 10 jaar genot van de 993, om nooit meer te vergeten.

😀 D D [/quote]
              Zeg dat wel,in al die jaren talrijke keren naar o.a. Zuid-Frankrijk en Italie -vooral Gardameer- gereden.

Meer dan 10 jaar genot van de 993, om nooit meer te vergeten.

😀 D D

[quote=”ken”:1wqquq5c]hoelang heb je je 993 gehad?
                  er komt wel iets super leuks in de plaats natuurlijk 😉 )

kben benieuwd naar je ervaringen met je 997 turbo 😀 [/quote]

De 993 had ik gekocht december 1998.

ken

hoelang heb je je 993 gehad?
                    er komt wel iets super leuks in de plaats natuurlijk 😉 )

kben benieuwd naar je ervaringen met je 997 turbo 😀

Met pijn in het hart is mijn 993 zopas de deur uitgegaan richting Frankrijk. 🙁 “Help ik zit zonder porsche”. 😯
                      Maar daar komt verandering in deze namiddag.Denis,here I come. 😀

[off topic]
                        Als je dat maar weet Denis .
                        Villaatje op een lapje van 20 are .
                        Wat anders dan vroeger 😉
                        Wel wat onderhoud aan , maar dat heb ik leren waarderen en nu geniet ik daarvan als ik eens rustig in mijn tuin kan werken .
                        In elk geval bedankt voor het compliment en kom maar eens langs als je in de buurt bent 💡 . [/off topic]

[quote=”993S”:33deq7yy]Hij staat super mooi op u te wachten Jokke !
                          Bijna ne nieuwe 🙂

Off topic : Koen , precies mooi waar ge daar nu woont ![/quote]

In gedachten ben ik al onderweg,Denis. 🙂

Hij staat super mooi op u te wachten Jokke !
                            Bijna ne nieuwe 🙂

Off topic : Koen , precies mooi waar ge daar nu woont !

Ik heb hier bomen genoeg staan in mijn tuintje .
                              Kom maar langs hoor 😉 😆

[quote=”Setakira”:19hf1564]:D net een kleine jongen die de pakjes voor kerstavond nog niet mag openen 😀

Mijn vader zegt altijd: Als je niet weet wat doen of je moet je gedachten eens verzetten, ga dan buiten een beetje aan een boom trekken :mrgreen: [/quote]

Dat valt niet mee want hierachter staan enkel dennen van bijna 15 m lang. 😆

[quote=”chris_lbr”:2411tubv]Pakt dan wel ene die dik genoeg is hé Jokke, ge zoudt em anders misschien nog kunnen uittrekken… 😆 [/quote]

😆 😆 😆 😆 😆

Anoniem

Pakt dan wel ene die dik genoeg is hé Jokke, ge zoudt em anders misschien nog kunnen uittrekken… 😆

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 99)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.