Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › het is zover
- Dit onderwerp bevat 99 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 9 maanden geleden door ken.
-
MakerDiscussie
-
15 juli 2009 om 01:58
Ben supercontent met de aanschaf vandaag van een……..997 met 23000 km……… euh….euh….TURBO ❗ dan maar .
-
MakerDiscussie
-
Jaja zorg maar dat ge uwe zonnebril bijhebt. T’zal nodig zijn. Puur zwart da fel blinkt kan pijn doen aan de ogen 😀
[quote=”993S”:3208hh2b]Vandaag naar de keuring geweest , nu staat hij helemaal klaar om opgehaald te worden.
Tenminste, nadat hij nog is onderhanden genomen is zodat Jokke zijn “pride and joy” helemaal blinkt.[/quote]Het gaat zeer doen aan mijn ogen van de blink,denk ik. 😆
En dat onderhanden nemen van jou kennen we hé Denis 😉
Ik denk terug aan vorige draadjes en denk dat er zelden iemand zo grondig te werk gaat als jij . 😯Vandaag naar de keuring geweest , nu staat hij helemaal klaar om opgehaald te worden.
Tenminste, nadat hij nog is onderhanden genomen is zodat Jokke zijn “pride and joy” helemaal blinkt.Aja,iedereen merci voor de felicitaties. 😀
Foto rechtstreeks plaatsen lukte me nie onmiddellijk bij het starten van de topic.Vandaar deze twee dan maar.
[quote=”993S”:3c9gme4d]Jokke, als je hem eerder wil halen kan dat he.
Je laat de 993 even bij mij staan, plaats zat.[/quote]Bedankt voor het aanbod ,Denis.Maar als de koper mijn 993 volgende week zaterdag komt ophalen wil ik die gepoetst afleveren.Bovendien zit ik tegen eind volgende week krap met de (vrije) tijd.Voorlopig hou ik het op zaterdag 25/07 .
Anoniem17 juli 2009 om 00:55Jokke, dikke proficiat. Geduld loont, das duidelijk…
[quote=”jokke”:1t8nwrru][quote=”tvanbroekhoven”:1t8nwrru]Enneuh… hoe rijdt zoiets ? 😀
Me very jealous. [/quote]
Awel,ik zou het nie weten.Heb zelf nog nooit met zo een ding gereden. 🙄 De turboboost zou minder hevig zijn als die van de 911turbo’s van de eerste generatie.Het zou geleidelijker gaan.Ben benieuwd.Ik voel me zo een beetje als een klein kind dat vol spanning zit te wachten op een superspeelgoedje. 8) [/quote]
Wel eueu… brengt em eens mee naar Zolder. Als je er zelf niet mee de baan op durft stel ik me wel ter beschikking als testpiloot en instructeur…
Amai, gij zijt nen brave ziel, uw 996 buiten laten staan zodat Jokke zijn oude 993 die verkocht is en volledig betaald bij u in de garage kan zetten.
Dit forum verbaast me elke keer 8)Hier is ook nog plaats hoor .
Ik heb nog een garage leeg staan 😈 😉Jokke, als je hem eerder wil halen kan dat he.
Je laat de 993 even bij mij staan, plaats zat.Och , toen de bussen staakten in mijn schooltijd zaten we zelfs met 7 (incluis boekentassen) in de Honda Civic van mijn moeder die ons naar de school bracht 17km verder .
Toen waren we allen ongeveer 17 jaar dus kinderen kunnen flexibel zijn 😈 (3 vanachter op de zetel en eentje dwars erover en 3 vanvoor ) Ja , zo was dat in de 80’s . Liever zo volgens de ouders dan een dagje niet naar school 😆 😆 😆[quote=”Audiotronics”:2vzktlgh]fietske nemen om naar school te rijden 😈 [/quote]
Mijn moeder had zitplaatsen genoeg in haar wagen toen ik naar school ging en toch ben ik elke dag door weer en wind met de fiets gegaan.
Maw: go for it 😈
Als ge uw kinderen graag ziet ligt dat natuurlijk anders 👿
Door deze topic weer te lezen begint ik ook weer te kwijlen 😆
Het staat vast : dat is wat ik ook (ooit) wil. Want ondanks de nadelen (alhoewel welke nadelen) blijft dit in mijn ogen de absolute nummer één.
En het probleem van opgroeiende kinderen : fietske nemen om naar school te rijden 😈 (maar de oudste kan van voor zitten, de kleinste dubbel geplooid achterin 💡 ). Ik weet waarvoor te sparen ❗Maandagnamiddag zat op de liersesteenweg in Heist o/d berg nog een zwarte 997TT achter mij. En opeens zat deze voor mij, enorm snel. Kippevel kreeg ik ervan (en eerlijk gezegd, “groen” van “gezonde” jaloezie)
[quote=”jokke”:2sd5fq0r]Awel,ik zou het nie weten.Heb zelf nog nooit met zo een ding gereden. 🙄 [/quote]
Dus ge hebt een auto gekocht zonder testrit ? You have balls the size of Canada, sir.
(ok ok, je zal natuurlijk wel geweten hebben dat t ‘een goeie’ was)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.