het is zover

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen het is zover

• Maker
    Discussie

• jos vanbaelen
    Deelnemer

Ben supercontent met de aanschaf vandaag van een……..997 met 23000 km……… euh….euh….TURBO ❗ dan maar .

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 99)
      • [quote=”WB”:1lwgmup8]Oppassen voor de trajectcontrole vanaf augustus in Turnhout eh Jokke………. 😆 😆 😆 [/quote]

Wegblijven dus.Van hier tot in Turnhout staan er evenveel flitspalen als verkeersborden. 😯

Natuurlijk kan het niet snel genoeg gaan om de 997 te halen maar eerst moet er plaats gemaakt in mijn garage.Het ziet er naar uit dat de koper van mijn 993 hem pas komt afhalen op zaterdag 25/07 🙁 evil:

WB

Oppassen voor de trajectcontrole vanaf augustus in Turnhout eh Jokke………. 😆 😆 😆

Ik heb Jokke al gezegd dat hem een ENORME verrassing te wachten staat. Komende van 272 vermoeide pk’s naar 480 springlevende zal iets geven. Ik ben er zeker van. En als hij de eerste keer op de rem duwt dan zal hij als hij geen gordel zou aanhebben tegen het stuur knallen denk ik. 🙂

[quote=”WB”:27rrvj5o]Hey Jokke proficiat!!!!!!!!! Alles derop en deraan!!!!! Prachtig zeg en ik zal één van de gelukkigen zijn die hem wel eens kortelings van dichtbij zal kunnen bewonderen……… 😆
                Ge weet wat ik van de kleur en de velgen vind.. 😯
                Kdenk dat deze niet zo veel in uw garage zal blijven staan… 😆
                gr
                Wim[/quote]

Merci,Wim.Dan kunnen we misschien de velgen eens tijdelijk uitwisselen. 💡

[quote=”tvanbroekhoven”:1too4zjo]Enneuh… hoe rijdt zoiets ? 😀

Me very jealous. :mrgreen: [/quote]

Awel,ik zou het nie weten.Heb zelf nog nooit met zo een ding gereden. 🙄 De turboboost zou minder hevig zijn als die van de 911turbo’s van de eerste generatie.Het zou geleidelijker gaan.Ben benieuwd.Ik voel me zo een beetje als een klein kind dat vol spanning zit te wachten op een superspeelgoedje. 8)

ken

ne dikke feli met je prachtige porsche!!!!

veel veilige km’s en veel plezier!!! maar dat zal er zeker niet aan mankeren hé!!

en denis, hij/zij is zeker in goede handen zijn!! en hi/zij blijft eigenaar van een porscheliefhebber in hart en nieren denk ik 😉 )

Enneuh… hoe rijdt zoiets ? 😀

Me very jealous. :mrgreen:

[quote=”jokke”:2b53csvg]Als de 997turbo zo in orde is als Denis zelf dan kan er niks mis gaan. 😆 [/quote]

Daar heb ik 100% vertrouwen in ❗

Wim

Jokke, proficiat en veel leuke en veilige km’s gewenst. 💡

[quote=”911-lover”:w1cq8t0f]Goede beslissing Denis .
                            Ook zo gaat dat bij mij . Wie eerst komt (en dus aanbetaald) , eerst maalt .
                            Ik hou niets voor niemand meer zomaar opzij . Na een paar keer (en zo echte kopers gemist te hebben) heb ik mijn lesje ook geleerd .[/quote]

Mijn 993 was officieus verkocht aan een fransman uit Lille. 48 uur na de betaling zou het bedrag op mijn rekening staan.Dat had dus eergisteren( maandag) moeten zijn.Gisteren-dinsdag dus-was er nog geen spoor te zien van een betaling.De 997 turbo had ik wel al toegezegd en voorschot betaald.Om maar te zeggen dat ik een bang vermoeden begon te krijgen dat ik met de 993 achterbleef.Vandaag was het bedrag dat gestort werd voor de 993 eindelijk zichtbaar .Want twee porsches ziet mijn portemonnee niet zitten en de garage al evenmin.Daar is ook maar plaats voor één.Eind goed al goed:993 verkocht en 997 turbo aangekocht.
                            Ik heb de beslissing genomen om de turbo te kopen al de dag nadat ik was gaan zien bij Denis.Had ik een dag langer gewacht was de wagen voor iemand uit Zaventem.Geen enkele andere turbo ben ik gaan bekijken van tevoren terwijl initieel de bedoeling was van in Duitsland te gaan rondsnuffelen.
                            Soms moet men een gokje wagen in het leven…………………………………………………………………………..en geluk hebben. 🙂
                            Als de 997turbo zo in orde is als Denis zelf dan kan er niks mis gaan. 😆

Jokke, gewoonweg schitterend!!! Proficiat ! 😆
                              heerlijk, elke morgen met een flinke ‘porschegrin’ naar je garage stappen…. 😀 D D

Goede beslissing Denis .
                                Ook zo gaat dat bij mij . Wie eerst komt (en dus aanbetaald) , eerst maalt .
                                Ik hou niets voor niemand meer zomaar opzij . Na een paar keer (en zo echte kopers gemist te hebben) heb ik mijn lesje ook geleerd .

Ook van mijn kant een officiele dikke proficiat. Toch lees ik dit met gemengde gevoelens. Beetje raar, zo.
                                  Ben wel ZEER blij dat hij in “de club” blijft en ik hem nog wel is zal kunnen bewonderen.

Strafste is, de dag nadat ik hem te koop had aangeboden belde iemand uit Zaventem. Die man heeft me 2 keer gebeld en dan een email gestuurd (tenminste dat vermoed ik want kwam ook van een bedrijf uit Zaventem) met een echt onozel bod.

De dag nadat Jokke me zegt dat hij hem neemt belt die man me op (vrouw was thuis , ik niet) om te zeggen dat hij hem alsnog neemt voor mijn laagste prijs. Cindy zegt “sorry verkocht” en blijkbaar was die man serieus verdrietig. LOL. Wie het eerst beslist is de winnaar, in dit geval Jokke.

wow sjieke bak
                                    moge je evenveel plezier eraan beleven als dat ik al al de mijne al gehad heb ( en das geen turbo ) en npg veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllll meer

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 99)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.