het is zover

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen het is zover

• Maker
    Discussie

• jos vanbaelen
    Deelnemer

Ben supercontent met de aanschaf vandaag van een……..997 met 23000 km……… euh….euh….TURBO ❗ dan maar .

9 reacties aan het bekijken - 91 tot 99 (van in totaal 99)
      • [quote=”jokke”:3jdt5ikr]

Bedankt,Koen.Jij had het nog sneller door dan Sidewind R .[/quote]

Dat durf ik niet zeggen , maar toch ook snel 😉

Proficiat ❗ ❗ ❗
          Ik dacht al dat ik die nummerplaat herkende op de foto 😉
          Dat is een verslaving van mij, elke porsche met nummerplaat kennen (alhoewl mijn zoon van 3,5 jaar de porsches zelf al beter begint te kennen)

Proficiat man, jawadde, wat een machien.
            Herkende ook onmiddellijk de nummerplaat 🙂 )

WB

Hey Jokke proficiat!!!!!!!!! Alles derop en deraan!!!!! Prachtig zeg en ik zal één van de gelukkigen zijn die hem wel eens kortelings van dichtbij zal kunnen bewonderen……… 😆
              Ge weet wat ik van de kleur en de velgen vind.. 😯
              Kdenk dat deze niet zo veel in uw garage zal blijven staan… 😆
              gr
              Wim

wat een prachtige wagen is dit toch! Proficiat!

Maar ‘leuker’/belangrijker vind ik je statement over ‘once in a lifetime’! Durven genieten in het leven, omdat niemand weet wat nog te wachten staat, dat is wat we soms allemaal wat meer moeten doen, binnen de grenzen van wat haalbaar is. IK heb professioneel zo vaak te maken met mensen die weten dat hun einde zeer nabij is, en allen geven ze die raad! Toch jammer hoe snel we die raad soms vergeten… 😳

Om die reden vind ik je beslissing/aankoop dan ook dubbel zo mooi!

[quote=”911-lover”:1wnwj6qi]Bij het lezen van het eerste regeltje en de verkoopsrubriek van Denis deed bij mij ook een belletje rinkelen .
                  Van aller harte geluk gewenst .
                  Een betere verzorgde gebruikte als eentje van Denis kan je bijna nergens vinden .[/quote]

Bedankt,Koen.Jij had het nog sneller door dan Sidewind R .

Bij het lezen van het eerste regeltje en de verkoopsrubriek van Denis deed bij mij ook een belletje rinkelen .
                    Van aller harte geluk gewenst .
                    Een betere verzorgde gebruikte als eentje van Denis kan je bijna nergens vinden .

[quote=”SidewindR”:e5amon43]Hahaa, ik wist het wel 8)

Proficiat met de PRACHTIGE ex-Denis 997 Turbo!!! 😀 [/quote]

Bedankt,jij had het snel door,ja. 🙂
                      Van de zoektocht naar een andere porsche die mijn 993 moest vervangen heb ik enorm genoten.Dat heeft wel heel lang geduurd moet ik zeggen.Aanvankelijk ging ik voor een 993 turbo.Telkens was er wel altijd iets niet naar mijn zin.Een jaar later ging mijn voorkeur uit naar een 997S maar toen ik zag dat Denis zijn 997 turbo te koop stond was ik zelf ook verkocht. 😆 Ik dacht:ben niet stok maar ook niet piep……once in a lifetime .

Hahaa, ik wist het wel 8)

Proficiat met de PRACHTIGE ex-Denis 997 Turbo!!! 😀

9 reacties aan het bekijken - 91 tot 99 (van in totaal 99)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.