Het leven zoals het is…’De Keuring’!!!

Home Forum Zeverhoekje Het leven zoals het is…’De Keuring’!!!

• Maker
    Discussie
  • De week het ‘geluk’ gehad om 2 keer naar de keuring te moeten.

1st keer met de Cayenne, max 10min geduurd voor ik weer buiten was, hebben bijna niets gecontroleerd en waren enorm vriendelijk. :applaus: :applaus: :applaus:

2de keer met de 997, keuring voor verkoop. Ne grotere arrogante kl…tzak heb ik daar nog nie meegemaakt, heeft me daar anderhalf uur bezig gehouden met alles tot in details te controleren en heeft het zelf gepresteerd om de P op de brug te zetten en dan 15min ❓ te verdwijnen. Ofwel moest hij K..ken ofwel was het koffie pauze, ik weet het niet. :sleep: :sleep: :sleep:
    Toen zijn collega na zijn terugkomst kwam vragen of hij een beetje moest helpen, stonden ondertussen al 6 wagens te wachten achter mij, zij hij doodleuk ‘ heb tijd tot 17uur’, was dan rond 10u hé dat hij dat zij. ruzie ruzie ruzie

Zal de volgende keer eerst kijken wie er aan het werk is voor ik binnenrij. :puke: :puke: :puke:

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Ik ga al jaar en dag naar As waar ik zeer tevreden over ben .
      Daar zijn ze tenminste menselijk .
      Vandaag geweest doch ik was helaas te laat .
      Morgen opnieuw dus .
      En dan zien hé .
      Is toch steeds spannend (door de kuipjes en de lagere ophanging)

By the way, mijn keuring was in Geel ! :wtf: De meesten doen al n hun broek als je de locatie nog maar vernoemd; 😆 Zo zie je maar, overal zitten brave & “minder” brave mensen.

@ Koen , ga in Diest , zeer vlot geholpen en vriendelijke gasten , kom er dikwijls . grtz . :respekt: :relaxman: :drink:

Ik moet ook met de 968CS naar de keuring dezer dagen .
            Ben weer benieuwd .
            Ik ga wel enkel rijden als alles hier zoutvrij is .
            Anders ben ik maar te laat en moet 9 euro extra betalen .

Hier idem. T.g.v het onderwerp met slotje 😉 naar de keuring geweest. Daar even de situatie toegelicht waarom de keuring voor verkoop moest gebeuren. Zeer begripvol, even over Di Pipo gepraat en enkel remmen en documenten gekeurd. (ook OH-boekje) Dus hier ook :respect2: voor de (oudere) medewerker bij de controle. Reed ook zeer respectvol door de keuringshal. (heb al anders meegemaakt !)

De voorbije 2 maanden met 4 wagens en 1 aanhangwagen naar Deerlijk geweest – geen enkel probleem – als het goed is geweest mag het ook gezegd worden…

Hallokes,
                  ook naar keuring geweest vorige vrijdag in Sint-Niklaas met mijn boxster van 2002 :driver:
                  Had een beetje schrik, zonder kontrole vooraf. 😳
                  Maar alles ging heel vlot en de keurder zijn gezicht fleurde op als hij de boxster op de brug kon rijden :relaxman:
                  Binnen het uur terug buiten met OK :first: Het driver season kan beginnen. 😀

Anoniem

Ik heb er vandaag ook ruzie ruzie ruzie gehad.
                    Ik heb mijn Saris aanhanhwagen aangeboden voor keuring.
                    11 jaar oud en steeds in hetzelfde station gekeurd.
                    Verteld de brave man mij dat ik een attest moet hebben van herslagen van chassis nummer.
                    Mijn nummer kan niet origineel van Saris zijn volgens hem :wtf:
                    Toen ik hem dan vroeg of hij alle nummers bij Saris in de chassis klopt werd ie boos.
                    Stationchef gaf mij wel gelijk, nummer is goed voor hem.
                    Toen ik hem dan vroeg om mij een document te geven omtrent mijn chassis nummer opnieuw ruzie
                    Wat een :censored: instelling is die keuring toch 🙁

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.