- Dit onderwerp bevat 76 reacties, 27 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
28 februari 2014 om 00:15
Edit by Mushroom: afgesplitst van topic “Aangepaste website”
Mij is altijd geleerd dat je alles mag vragen en wel merkt of er een antwoord op komt.
Dus hier komt ie:
Hoe werkt dit forum achter de schermen? Het gaat mij niet om de technische informatie, maar om hoe de groep achter de schermen werkt. Ik ken het pf.nl goed en weet hoe daar de zaken geregeld zijn. Alles gaat in overleg met elkaar en er is een soort dropbox waarin mods bijvoorbeeld zaken melden aan elkaar, overleg hebben over bepaalde punten, beslissingen nemen met elkaar, enz. Er is daar, indien nodig, voortdurend overleg. Als het niet nodig is, stopt men daar uiteraard geen energie in.
Waarom ik dit vraag…..ik heb de indruk dat mods hier niet die mogelijkheid hebben. Dat ze op hun eigen kennis en kunde aangewezen zijn en dat er ook over technische zaken en veranderingen/aanpassingen op dit forum niet overlegd wordt. Ik kan het niet hard maken en wil dat ook niet, maar mijn gevoel geeft aan dat de mods(die prima werk doen, niets op aan te merken) eigenlijk overal buiten worden gehouden, maar wel de rotklus op mogen knappen om alles door te lezen en alle zeikvragen en opmerkingen van anderen mogen beantwoorden die via pm binnen komen.
En dat geeft mij een scheef gevoel. Ik weet dat je mod-zijn uit hobby doet en er niets voor krijgt. Maar dan mag je toch wel enigszins een vinger in de pap hebben lijkt mij.Sla me maar om mijn oren als het allemaal niet klopt of leg me eens uit hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat.
Waar gaat bijvoorbeeld het geld heen van de sponsoren?
In NL kun je al dan niet doneren en op die manier worden de technische kosten er uit gehaald(ook niet altijd, maar het is de keuze van de eigenaar om zonder sponsoren de boel draaiende te houden). Daarnaast, als er iets over is na een kalenderjaar, gaan de mods er van eten en gelijk hebben ze. Het is liefdewerk oud-papier, maar op die manier voelt mijn donatie goed.Oeps, ik zie nu een wat boze reactie van de oprichter van dit forum in een heel ander draadje. Tja, dat heb ik even gemist.
Ik ga ook geen telefoontje plegen om antwoord op mijn vraag te krijgen.
En zoals al eerder vernoemd, twijfel ik niet aan de integriteit van de mods.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.