het zal je maar weer gebeuren ……….

Home Forum Porsche Talk het zal je maar weer gebeuren ……….

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Autootje net in een sopje gezet, nog vlug even tanken voor morgenmiddag… :driver: , en dan kom je onderweg zo een truckertje tegen in de bocht die een dikke steen verliest van zijn diepladertje… 😈 😈
      Ik had eerst niks in de gaten maar ik hoorde ineens een enorme knal achteraan de wagen toen ik hem kruiste, direct gestopt en alles gecontroleerd…, vooral vanachter omdat ik daar de slag hoorde maar niks te zien, dus ik verder naar de Esso…
      Tijdens het tanken zie ik vooraan net naast de koplamp een serieuze steeninslag….. :wtf: ik had zoiets van “t is nie waar hé” !!
      Dus ik zal maandag dan maar eens een afspraakje gaan regelen bij de carrosserie…. :bounce: :bounce: :bounce:

Verdoeeeeeme hé :bounce: :bounce:

Attachments:
      • IMG_4347.JPG
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
      • zoveel wijsheid ! je bent een rijk mens :applaus:

nope, hebben niks opgeleverd, but life goes on….. :popcorn:

de meest belangrijke stap is dus al gezet. nu nog afwachten of de camerabeelden iets gaan opleveren.

That’s the spirit :first:

namiddag de wagen weer opgehaald, t ‘is weer vergeten en gefix’t … :up: nu weer karren…. :driver: :driver:

tja…, zo zie je maar dat het in een klein hoekje zit, maar al bij al nog goed is meegevallen…, er zijn ergere dingen in het leven… 😉

ja ik weet………. 😕 shit happens zeker… :censored:
                    Volgende week maandag kan ie binnen, tegen volgende week woensdag zijn we het weer vergeten …. :driver: :driver:

Amaaiii Wing … de verkeerde auto op de verkeerde plaats. En tot bij de carrosier geraakt vandaag????

Klopt Wim, maar er liggen steeds stenen op de vloerplaat afkomstig van de rupsbanden van de kraan, en ze zijn te lui om die troep te ruimen… “het valt er onderweg wel af” denken ze dan… 😳 tuurlijk, steeds op iemand anders zijn voertuig of voorruit zoals we maar weer zien … :bounce: :bounce:

Ive

Soms zie je er idd losse rommel op liggen.
                          Ik heb hetzelfde voorgehad met mijn X5 ongeveer.

Camionette die opzij ging op de pechstrook waar losse stenen lagen en schoot er eentje onder die zijn banden vandaan, recht in mijn rechter achterdeur.
                          Ik had ongeveer dezelfde schade.

Te laat gestopt natuurlijk en camionette al weg

Wim

Is niet zo leuk 🙁 maar kan weer gemaakt worden.

Maar een dieplader waar jullie over spreken kan toch geen losse stenen vervoeren of een zeil over spannen, want in mijn ogen is een dieplader voor vervoer kranen e.d
                            Ik denk dat jullie een container/bak trailer bedoelen, en daar moet bij los ov boven uitstekend vuil een net of dekzeil over, ligt eraan wat je vervoert.

Grrrrrrrrrrrr. Moet die dieplader geen dekzeil hebben om zulke dingen te vermijden ?

Auwch

XXX

Da’s een flink deukje 👿

:what: :what:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.