Het zit niet stil….

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 924 Het zit niet stil….

• Maker
    Discussie

• MRD-Porsche
    Deelnemer

Nu ik nog bezig ben aan de witte, komt al er wat anders kijken 😆

Ik ga deze heel waarschijnlijk ook opmaken…

Ik heb nog (bijna) alle onderdelen,op het interieur na voor deze al terug op te maken… Staat al deels in de grondverf en moet nog gewoon geschuurd, gespoten en in elkaar gezet worden,
      ik houd jullie op de hoogte.. het is er 1 van 1979.

Wat vinden jullie ervan ?

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • IDD een Porsche is een Porsche of het nu een 924 is of een carrera GT

Goed dat ze de smaak te pakken heeft , dat kan je alleen maar stimuleren 😉
          En een P is een P , erbij zijn is het belangrijkste 😈

Koen , ik ben die zwarte aan het strippen… het volledige interieur en dashboard ligt er al uit, nu nog een rolkooi en race kuipkes, de bumper vastmaken, een nieuw laklaagje en voila…

deze dus…

Da zal dan een voorlopig bakske worden… ik heb een potentiele kandidaat voor mijn race GT project , als die klaar en verkocht is komt er terug een serieuze porsche in de garage…

Maar idd , de frustratie is groot dat ik al die toffe ritten moet missen , en ons kate heeft de smaak ook al aardig te pakken….

🙂

Ja Dave , het wordt eens tijd dat je je een 924 aanschaft zoadt jij en je madam mee kunnen gaan bij uitstapjes 😉

Waarschijnlijk…

Aan 1 heb ik wel genoeg hoor 😉

Anoniem

En wat doe je dan na de restauratie met de wagens ? Verkopen ?

Hier zie je langs het wrak ngo een grijze 924 en daar iets verder onder die afdekhoes staat mijn witte 8)

http://img67.imageshack.us/my.php?image=9240034cx.jpg

Inderdaad, aangezien ik nog niet op de baan mag houd ik mij nu bezig met het ‘maken’ van auto’s 😉

Anoniem

amai , ge moet goesting hebben om zoveel werk in een 924 te steken

Ik denk dat we daar alleen maar respect voor kunnen hebben ! Nog een geluk dat we niet allemaal alleen maar zot zouden zijn van 911…het zou anders een saaie (auto)wereld zijn 😆

Inderdaad Dave, ik ben zaterdag eens langs de acacialaan gereden ,maar niet gestopt 😳

Ge laat maar iets weten 😉

Want ne kenner zoas gy kan mij nog veel helpen

amai , ge moet goesting hebben om zoveel werk in een 924 te steken, maar , mijn liefde voor de 924 groeit ook… k zal één dezer dagen es moeten komen kijken bij u hé… aangezien we praktisch buren zijn ;-p

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.