Het zou niet misstaan

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Het zou niet misstaan

• Maker
    Discussie

• 123

Om feedback te geven als iemand antwoord geeft op jullie technische vragen.

Al is het maar gewoon om te bevestigen dat het al dan niet heeft geholpen, of niet.
      En om dezelfde moeite te doen en te antwoorden aan diegene die de moeite deden om te proberen jouw vraag en probleem op te lossen. Of is dat teveel gevraagd ??? :wtf:

2017-05-2306_34_25-Greenshot.jpg

Er is hier echt wel een beetje een fire & forget mentaliteit aan de gang

Forum Admin’s, misschien moet je de “aboneer” checkbox eens default “AAN” zetten bij aanmaken van een onderwerp
      Zodat ze tenminste notificaties krijgen van hun eigen topics… Ik denk dat velen het niet eens aanzetten en dan niet uit hun eigen komen kijken naar hun topic.. En dus antwoorden we gewoon voor niemand.

Attachments:
      • 2017-05-2306_27_33-Greenshot.jpg
    5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • PM

[hide]Terechte opmerking. Lijkt me geen probleem te zijn van enkel op dit forum. Gebrek aan elementaire beleefdheid en het verbreken van een gegeven woord zijn schering en inslag. Hier op het forum (recent nog meegemaakt) en in het dagelijks leven. Ik trek er mij geen zak van aan, maar die triestige bekrompen mensen moeten mij niets meer vragen. Sommigen kun je het ook niet kwalijk nemen, je kan maar gebruiken wat moeder natuur je geschonken heeft. :happy: Verder geniet ik met volle teugen van mijn wagen 😀 , ben ik blij dat de meerderheid niet zo is en zorg ik dat er mij niets te verwijten valt. :salut: [/hide]

Terechte opmerking. Alhoewel er ook forummers die hun wedervaren wel terugkoppelen

123

Ik had jou overigens niet specifiek in gedachten met mijn post, het ging over de algemene trend.. Ook bij threads van waar bv Cabrio wim antwoord had gegeven en ik zelf niet eens op stond.

123

Normaal gezien, als ik op een forum antwoord krijg, en ik er niet meteen verder mee kan, laat ik dat weten.

“Bedankt voor de suggesties, ik ga even moeten kijken wat ik ga doen, zal niet voor meteen zijn, ik laat nog weten wat de uitkomst is”

Dan weet de rest tenminste ook wat de status is.
              En uiteraard kom ik later nog terug met die feedback, ook als het pas een maand of 2 later is

3 van de posts uit jouw schermafdruk werden gestart door mij – dus ik voel me lichtjes aangesproken 😳

Allereerst bedank ik uiteraard de mensen die hebben geantwoord, want ik heb wel degelijk goed advies gekregen op al mijn vragen…
                maar…er zit bv. een post tussen waar ik het forum om advies vraag of een normaal handig persoon één of andere specifieke taak zou aankunnen…daar wordt op geantwoord en op basis van dat antwoord beslis ik dan of ik dit in de toekomst ga aandurven of toch ga uitbesteden.
                Die herstelling is dus nog niet volbracht, dus ik kan ook nog geen feedback geven…

Product gekocht (bumperspray) voor het doen herleven van de whale tail, maar auto moet eerst nog gewassen en gewaxt worden, daarna pas spuiten (dus ook ‘wachten op antwoord’).

As jij (of alle forumleden) liever hebt dat er na elk antwoord door een forumlid, onmiddelllijk ook altijd ‘bedankt voor jullie antwoord’ gepost wordt door de starter van de post, dan kan ik dan doen uiteraard, maar achteraf niet komen klagen dat ik mijn eigen post dan ook altijd terug bovenaan zet (zonder toegevoegde waarde want ik heb geen bijkomende info die de post ten goede komt). Zelf vind ik dit dus geen goed idee…

Wel kan ik je volgen in een automatische ‘abonneer jezelf op je eigen post’. Op die manier ga je verwittigd worden van antwoorden door forumleden (en kan ik achteraf NA het beëindigen van het verhaal, ook die info in de post zetten

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.