Hey

• Maker
    Discussie

• J
    Deelnemer

Hey iedereen,

G-man, al meer dan tien jaar Porsche fanaat.
      Begonnen met een 2.7 van 1974, nu een 3.2 van 1986.
      Zit al tien jaar op Pelicanparts.com, en kom hier ook eens een kijkje nemen.
      Kijk er naar uit om wat collega liefhebbers uit de buurt te leren kennen.

Mvg
      G

Mijn 911

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
      • Mooi mooi mooi en van harte welkom 8)

WELKOM HIER OP HET LEUKE FORUM :drink:

Welgekomen G-Man !

*porsche Toffe auto proficiat! Als oldtimer kan je ook aansluiten bij de Porsche Classic Club Belgium :driver:

Zo zo dat gaat een hele mooie worden.
                Veel plezier ermee.

Welkom G-spot-man
                  Knap bakske

droomwagen, waar halen jullie die zaakjes toch allemaal?
                    Wees welkom,

J

[quote=”Porsche911lover” post=143175]jihaaaa da s ne vetten 911, mooi aan gesleuteld zo te lezen !!!!!
                      kwijl voor die mooie Ikea-zetelkes 😯
                      good luck ermee
                      Den James[/quote]

Ja, er is hier en daar een beetje aan veranderd… Maar de weg is nog lang 😉
                      Mijn zetelkes, daar ben ik content van. Ze zitten zaalig.
                      En ik heb ze voor een prijsje gekocht! Dat maakt het twee keer zo leuk!

welkom :drink:

XXX

Welkom G-Man 😀
                          Ligt lekker laag en inderdaad al wat updates aan gedaan hé :drink:

[quote=”G-man” post=143075]… en kom hier ook eens een kijkje nemen. Kijk er naar uit om wat collega liefhebbers uit de buurt te leren kennen.[/quote]

gegroet, hier nog een liefhebber uit de kempen
                            wat je elfje betreft heb je blijkbaar ook kennis en smaak
                            verder nog welkom en een aangenaam verblijf gewenst hier

jihaaaa da s ne vetten 911, mooi aan gesleuteld zo te lezen !!!!!
                              kwijl voor die mooie Ikea-zetelkes 😯
                              good luck ermee
                              Den James

J

ik probeer nog eens 🙂

image.jpg

image_2013-09-23.jpg

image_2013-09-23-2.jpg
                                Sorry voor de gedraaide foto’s…

J

Achzo… 😀

Ik kom dus uit de Kempen.

Hier is een foto van mijn bakske,
                                  Volledige motor revisie en versnellingsbak revisie gehad, chip, 964 nokkenassen, sport klepveren met titanium schotels, bilstein hd vooraan, bilstein sport achteraan, stalen remleidingen, pagid blauw remblokken, Ruf velgen, SSI’s, M&K einddemper…
                                  Turbo stuurstangen liggen klaar, carbon/kevlar Recaro Profi staan te wachten.

En wordt weldra ingeschreven als oldtimer want ik ben het gezeur van die pummels bij de autokeuring beu…

@G-man de eerste 3 posts moeten door een Moderator goedgekeurd worden .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.