Hey iedereen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hey iedereen

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Na een paar maanden in het bezit te zijn van mijn eerste Porsche, dacht ik dat het misschien toch eens tijd werd om me hier even voor te stellen. Mijn naam is Ben en al sinds mijn geboorte ben ik gefascineerd door mooie wagens. Op m’n 2 jaar wist ik perfect het verschil tussen een Porsche en een Ferrari, maar jammer genoeg niet tussen een hond en een kat 🙂 Alle geluk is daar in de loop der tijd toch ook verbetering in gekomen 😉

Sinds m’n 18de uiteraard beginnen rondrijden met de auto…eerst een Renaultje Clio om nadien dan verder te gaan met een aantal BMW’s zoals 3 en 5 reeks. Natuurlijk bleef het als gepassioneerd autoliefhebber steeds kriebelen om een wagen te kopen van je favoriete merk…Porsche 🙂 Eerst was ik op zoek naar een 996 Carrera 4S, maar aangezien ik er graag toch ook de kids in zou kunnen vervoeren ben ik verder gaan kijken en uiteindelijk beginnen zoeken voor een Cayenne. Ik moet bekennen dat de zoektocht toch enkele maanden in beslag heeft genomen, aangezien ik niet tevreden ben met het eerste het beste. Tot je dan op een dag de wagen van je dromen tegenkomt he…een Cayenne S e-Hybrid…Moonlight Blau met een vollederen zwart interieur en…full LED koplampen 🙂 Bovendien ook nog eens voorzien van prachtige 21″ Turbo design velgen. Ik zag mijn droom werkelijkheid worden en heb dan ook de knoop doorgehakt en de wagen gekocht. Momenteel rij ik nu een half jaar met m’n Cayenne en ik kan jullie zeggen…elke ochtend weer stap ik met een grote smile op m’n gezicht in de wagen…want man…wat rijdt dit beestje hemels. Heerlijk rustig in elektrische modus…meer brullend in benzine modus (heb een sportuitlaat). Ik kan jullie dus zeggen dat ik nog geen milliseconde spijt heb gehad van deze aankoop 🙂
    En dan prikkelt het intussen natuurlijk nog steeds om toch een 996 Carrera 4S aan te kopen want man…wat heeft dat beestje toch een lekker kontje e 🙂 Dit zou dan vooral een wagen zijn voor eens een ritje in het weekend…een rally met te rijden ofzo…met andere woorden…een pure genietersauto 🙂 Weet wel dat hij sowieso wekelijks zijn poetsbeurt zal krijgen…ook al kom ik er niet mee buiten…maar ook op dat vlak ben ik een echte freak 🙂 Dus moesten er mensen zijn die eventueel nog een mooie 996 Carrera 4S hebben staan…geef me ook gerust een seintje 🙂

Ik hoor jullie nog wel op het forum 🙂

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
    • welkom Ben !!
      en er staat idd een 996 4s te koop HIER en HIER op het forum
      … en nog veel plezier met vinden/kopen wat je zoekt.

Welkom hier op het forum
        en succes met de zoek tocht naar Porsche 4s !!
        :drink:

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.