Hey kerels (….of zijn hier ook vrouwen ?)

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hey kerels (….of zijn hier ook vrouwen ?)

• Maker
    Discussie
  • Ik ben Patrick uit Mechelen en binnenkort eigenaar van een “986-Boxsterken”.
    “Boxster-ken” is niet negatief bedoeld maar voor mij is de Boxster gewoon het kleine broertje van de 911. Voor de rest is dit een Porsche zoals een ander.
    Ik ben opgegroeid in Duitsland – de eerste 21 jaar van mijn leven en dan kunnen jullie je wel voorstellen dat ik Porsche-fan ben zeker ?
    Man, man, man…als ik aan die tijd terugdenk…we waren nog snotneuzen en als we een 911 zagen voorbijrijden en die had een vleugel…tja, dat moest wel een turbo zijn ! Ik heb zelf nog 914’s zien rondrijden. Ik herinner me de fascinatie toen een vriend met een (reeds oudere) 911 langskwam en vroeg of ik een stukje wou meerijden…
    Uiteindelijk zal ik dus binnen een maand of drie in het bezit zijn van mijn eerste Porsche. Ik mocht dus van de vrouw een Boxster kopen (omdat die niet zo duur was en van een vriend is) maar de bedoeling is wel dat ik haar ooit zover krijg dat we in een Carrera gaan rondtoeren. Ondertussen zal ik mijn Boxster koesteren en er veel plezier mee hebben want ik heb er al mee gereden en het is beslist een prachtig ding – een echte Porsche dus !
    Aan alle Porsche-fans : :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Welkom :applaus:

Welkom en veel :driver: plezier met de Porsche !

Welkom en proficiat met de aankoop 😉
          Daar zal je veel plezier mee beleven :driver:

welkom hier, ziet er nog een propere wagen uit, interieur is ook nog in prachtige staat precies 🙂

Bedankt voor de vriendelijke ontvangst !
              Ik ga hier gauw een paar foto’s posten ander krijg ik al direct ruzie blijkbaar ? 😯
              Grapje, zulle !
              Enfin, ‘t is maar een simpel boxsterken, zonder toeters of bellen maar eigenlijk heb ik ze zo het liefst.
              Uiteraard vind ik een GT3 RS net iets mooier, langs de andere kant…een oude 993 of zelf 964, doeme toch…liefst van elk model eentje….lol…Maar dan hebde natuurlijk weer een garage-probleem…
              Maar dat zijn problemen voor later, eerst genieten van mijn Boxsterken !!!
              PS : sorry voor “het witten” van de nummerplaat maar hij staat nog op naam van de vorige eigenaar…
              Boxsterken1.jpg

Boxsterken2.JPG

Boxsterken3.JPG

Boxsterken4.JPG

Proficiat en foto’s ❓ ❓ ❓

Proficiat met uw eerste Porsche! 😀

Van harte welkom en proficiat met je keuze!! Zeer goed gekozen!!!
                    nu nog effe wachten tot je ermee kan rondtoeren. Know the feeling..
                    :applaus: :relaxman: :applaus:

Anoniem

Welkom hier ,verstandige beslissing een Porsche .Ben je nu op zoek naar een boxster of een vrouw 😉 Ik lees dat de die hard onder de vrouwen op dit Forum je al begroet heeft . 😉 .Laat ons maar snel weten welke wagen je aangeschaft hebt .(986 boxster)

welkom op het porsche forum, en veel rijgenot :driver:

Vrouwen zijn hier in overvloed, ze verschuilen zich echter allemaal achter een mannennaam, zo zielig 😉

Welkom en geniet over een tijdje van je Boxster.

Anoniem

Mooie voorstelling Patrick.
                            Ik mocht dus van de vrouw een Boxster kopen ” wat zouden we verloren lopen zonder hen 😈

welkom en veel rijplezier met je P :driver:

Anoniem

Welkom hier.
                                Ik denk uit dezelfde generatie dan ik 😀

Wim

Welkom Patrick op het forum, en je zult nog wel kennis maken met de vrouwen hier. 😉

En als ik het goed begrijp, ook al een beetje op leeftijd. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.