- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 11 maanden geleden door .
-
Discussie
-
30 december 2011 om 03:25
Ik ben Patrick uit Mechelen en binnenkort eigenaar van een “986-Boxsterken”.
“Boxster-ken” is niet negatief bedoeld maar voor mij is de Boxster gewoon het kleine broertje van de 911. Voor de rest is dit een Porsche zoals een ander.
Ik ben opgegroeid in Duitsland – de eerste 21 jaar van mijn leven en dan kunnen jullie je wel voorstellen dat ik Porsche-fan ben zeker ?
Man, man, man…als ik aan die tijd terugdenk…we waren nog snotneuzen en als we een 911 zagen voorbijrijden en die had een vleugel…tja, dat moest wel een turbo zijn ! Ik heb zelf nog 914’s zien rondrijden. Ik herinner me de fascinatie toen een vriend met een (reeds oudere) 911 langskwam en vroeg of ik een stukje wou meerijden…
Uiteindelijk zal ik dus binnen een maand of drie in het bezit zijn van mijn eerste Porsche. Ik mocht dus van de vrouw een Boxster kopen (omdat die niet zo duur was en van een vriend is) maar de bedoeling is wel dat ik haar ooit zover krijg dat we in een Carrera gaan rondtoeren. Ondertussen zal ik mijn Boxster koesteren en er veel plezier mee hebben want ik heb er al mee gereden en het is beslist een prachtig ding – een echte Porsche dus !
Aan alle Porsche-fans : :respect2:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.