Hey Porschisten

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hey Porschisten

• Maker
    Discussie
  • Hallo allen,

Ik ben Hendrik en kom uit de buurt van Aalst. Zelf rij ik met een Cayman R en ben er zeer tevreden over. Heb het forum pas ondekt en hoop langs deze weg leuke mensen te leren kennen.

Met autosportiefe groeten.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
    • [quote=”Funny” post=144252]Samen met den Dirk ,doe hem eens de groeten Hendrik als je wilt ![/quote]

Zal ik doen Bart normaal zijn we in francorschamps op 26/10 met curbstone :driver:

van harte welkom!! de Cayman R, héél knappe en vooral snelle wagen!!!!
        mss met al dat circuit geweld nog es een dagje in elkaar steken voor de wagens op een legale manier de sporen te geven?
        Iemand suggesties?

Samen met den Dirk ,doe hem eens de groeten Hendrik als je wilt !

Das de GT3 Cup waar we geregeld mee op circuit zitten.

Attachments:
            • 259.JPG
            • 260.JPG

Lap ,daar kon ik toch zelf opkomen als ik die weinige hersencellen had gebruikt . 😳 😥

Awel Bart das simpel. Cayman (het dier caaiman) das toch een kleine krokodil vandaar.

Grtz.

Hendrik leg me nu eens uit hoe je aan die nickame Krokodile komt ? 🙄

welgekomen en mooie wagen!

Greetzzz from Erpe-Mere

Joe de mannen ben van Nieuwerkerken da kent ge wel hè.
                      Dus ben ik mor nen halven ajoin zeker.

Grtz.

Hey Hendrik,

welgekomen 🙂 Schoon machien heb je daar.

van ‘welke kanten van’ Aalst ben je? ik woon daar ook niet zo heel ver vandaan

[quote=”KROKODILE” post=143949]Bedankt he voor de warme welkom voel mij al helemaal thuis op het forum.[/quote]

Ne man van oilsjt – nen ajoin !!?
                          Den James es van Denjeratom, dus bekanst ne gebier!
                          Grtz

Bedankt he voor de warme welkom voel mij al helemaal thuis op het forum.

Cayman R :up: :up: :up: ,welkom.

luc

Hallo Hendrik ,
                                Ben zelf nog maar nieuw op forum maar bij deze ook welgekomen :respekt:

@Hendrik waarschijnlijk eind volgende week of begin van de week erop !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.