Hey

• Maker
    Discussie

• De Amicis
    Deelnemer

Hey misschien even voorstellen. Mijn naam is Fabio. Heel recent een P 911 carrera 3.2 van 1984 gekocht via iemand uit de sportclub. Hij heeft deze auto 2 jaren geleden gekocht van een particulier uit wallonie. Hij heeft deze auto in uitstekende staat gezet gedurende zijn bezit. Hij was toe aan een nieuw project en hij heeft me ze te koop aangeboden aangezien hij wist dat ik al even op zoek was. Grtz

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
    • PB

Is je optielijst ook zo karig uitgevoerd als de voorstelling van je nieuwe speeltje?

Bedankt!! Inderdaad een 3.2.. Mijn eerste maar zeker niet mijn laatste 🙂

Wim

Gefeliciteerd met de Porsche, maar wat voor type is het buiten een 911. 😉

Edit: Zie net in je verkoop draadje van de velgen dat het een 3.2 is.

porsche2.jpg

Porsche1.jpg

Van harte welkom hier Fabio

Foto’s posten lukt niet zo goed 🙂

Altijd welkom!!!! 🙂

In Asse?
                      Daar passeer ik elke dag :driver:

Ik woon in Asse.

man fabio
                          klest ze erop en maak een paar foto’s ervan.
                          natuurlijk op dit forum plaatsen.

wees welkom maat.
                          :respect2:
                          van welke provincie en streek ban je?

welkom !

old school… 😀

😀 ik ga ze er gewoon opzetten denk ik.. 😈

valt het aan onze antwoorden op dat het vrijdag is? 😀

of kleef er ook een foto van de gewenste velgen op… 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.