Hey

• Maker
    Discussie

• De Amicis
    Deelnemer

Hey misschien even voorstellen. Mijn naam is Fabio. Heel recent een P 911 carrera 3.2 van 1984 gekocht via iemand uit de sportclub. Hij heeft deze auto 2 jaren geleden gekocht van een particulier uit wallonie. Hij heeft deze auto in uitstekende staat gezet gedurende zijn bezit. Hij was toe aan een nieuw project en hij heeft me ze te koop aangeboden aangezien hij wist dat ik al even op zoek was. Grtz

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 50)
      • Zet de foto’s er maar op we denken de Fuchsen er wel bij . 😉

Ik dacht ze er vandaag of morgen op te zetten. Ik wilde even wachten want ik heb de auto gekocht met cup velgen en niet met de originele fuchs velgen. Ondertussen een setje fuchs velgen gevonden en die gaan er binnenkort op 😀
          Maar ik zal toch al wat foto’s opzetten met de cup velgen.

of gewoon onzichtbare foto’s plaatsen, dan heb je die nummerplaatproblemen niet, hé Luc? 😀

Hoi Fabio,
              Welkom en als je foto’s zou plaatsen zie dan wel dat je
              de nummerplaat correct afplakt. Er wordt hier namelijk nogal
              moeilijk over gedaan 😎
              Ciao
              Luc

Bedankt en ik vrees dat haar remmen ook al effe niet meer werken.. :mrgreen:

niet doen zoals Lindsey Logan, die had een Porsche van een goed vouwjaar gekocht… :mrgreen:

denk dat Porsche America niet zal kunnen lachen met de verklaring van haar persmanager: die heeft immers verklaard dat de remmen niet werkten! Yeah right… :sarcastisch

anyway, welkom alhier… 😀

Welkom, en nog een 3.2ke erbij :relaxman:

PB

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/welcome-board.gif[/IMG]

En hadden we al gezegd Pics?!

Welkom en foto’s!!! 8)

proficiat en vooral welkom,groetjes Luc Duvel :applaus:

welkom hier :drink:

Welkom hier Fabio en proficiat met je keuze Porsche!

Van harte welkom Fabio !

Welkom en proficiat .
                                  Wens je veel veilige kilometers .
                                  Funny

welkom hier op het forum, ben beniewd naar enkele pics van je Porsche 😆

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 50)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.