Hi Res pics gezocht

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Hi Res pics gezocht

• Maker
    Discussie
  • Voor een projectje van het forum zijn we op zoek naar hi-res pictures van jullie Porsches, dit moeten zelfgenomen pics zijn en jullie moeten akkoord geven dat wij ze mogen gebruiken.

Grote files kunnen gemaild worden via wetransfer: http://www.wetransfer.com
    Een paar foto’s kunnen gewoon gemaild worden naar info@porscheforum.be

Wil je jouw Porsche zien in een filmpje, collage, etc…stuur dan zeker een paar foto’s door.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
    • ik vind anders dat die brommers wat in de weg staan… :engeltje:

Mooie scootertjes en moto’s gezien maar die ambetante hostessen zaten altijd in de weg natuurlijk 😈 🙄

Nee nee even naar de Moto beurs geweest ,in bijlage enkele sfeer beelden

dan begrijpen jullie dat beter

mi074.JPG

mi093.JPG

mi246.JPG

@snoer, potrebbe essere meglio in foto di Milano scattate?
            Per la Duomo Santa Maria Nascente o qualcosa del genere? 😀

Snoer is krokodillenlederen schoenen gaan kopen :mrgreen:
              Effe over en weer, ge kent dat hé? :driver:

Bedankt Snoer ! Milaan ? 😉

@ Funny ik ben net terug van Milaan en zie nu net de toppic ,ik bezorg je vandaag wat foto’s waar je uw keuze uit kan maken .Even geduld want er moet ook nog gewerkt worden hè 😆

Bedankt Steve . :applaus:

Heb een hele serie foto’s gepost van m’n 964 turbo, veel succes!

3 foto’s doorgestuurd van mijn classic Elfje (met mooie achtergrond… 😀 ). Hopelijk hebben jullie er wat aan.

ik blijf dit ook een van de mooiste vinden :first:
                          David heeft de link naar de foto’s daarstraks van mij al gehad.

Jol ,daar kijk ik met heimwee naar terug .
                            Blijft een knappe P .
                            Als je wilt stuur naar mij en het forum de foto maar door .
                            Thanks .

Funny, ik heb er zelfs nog enen van uwen vorige P 😈 😈 😈
                              DSC_0478.JPG

Spijtig genoeg zijn alle foto’s hier verloren gegaan ,een crash op de Pc . 👿 😥 .
                                Als iemand foto’s zou hebben van mijn auto stuur ze maar door aub .

2 Fotokes van mijn oud ijzer doorgestuurd, hopelijk voldoen ze 8)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.