Hi Res pics gezocht

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Hi Res pics gezocht

• Maker
    Discussie
  • Voor een projectje van het forum zijn we op zoek naar hi-res pictures van jullie Porsches, dit moeten zelfgenomen pics zijn en jullie moeten akkoord geven dat wij ze mogen gebruiken.

Grote files kunnen gemaild worden via wetransfer: http://www.wetransfer.com
    Een paar foto’s kunnen gewoon gemaild worden naar info@porscheforum.be

Wil je jouw Porsche zien in een filmpje, collage, etc…stuur dan zeker een paar foto’s door.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 50)
    • heb ook 3 foto’s doorgemaild

Panamera

niet mijn auto, en niet de juite grootte, maar heb wel de foto genomen en heb hem ook in ‘t groot

picture 2

911 GT1

997 CABRIO

Twee foto’s verzonden 😉

Ik heb wel een aantal fotos van forum leden

van RLC Limburg enkele
            en de Rufie trip naar Champagne en Leipzig.

maar de nummerplaten zijn nog steeds herkenbaar. ik weet niet of mensen daar een probleem mee hebben als ik hier links post. of de link naar mijn Picasa albums daarvan post.

denk dat de meeste tussen de 3,5 en de 5Mb zijn.

Champagne als je mijn schaduw wegknipt denk ik mooie scenery 🙂

[quote=”KDC” post=112205]Koen,

Ben eens benieuwd wat jullie ermee gaan doen :drink:[/quote]

Is eens iets anders dan iedere maand naar een half naakte madam te moeten zitten kijken…. 😳

We hebben intussen al een aantal foto’s binnen gekregen, maar ik zou er toch graag de aandacht op vestigen dat we niet zo maar hi res pics zoeken, maar ‘mooie’ hi res pics.. dwz met een mooi decor/achtergrond, en dus liefst geen foto’s zo maar in de garage of op de oprit of op een parking… we zoeken dus echt geposeerde foto’s als het ware…

Koen,

Heb jij er nog van de mijne in hoge resolutie?
                  Anders mag je ze zeker gebruiken hoor 😉

Ben eens benieuwd wat jullie ermee gaan doen :drink:

Tot hoe lang hebben we tijd om te mailen? Want ik zou eerst eens een deftige foto willen nemen eigenlijk…

En je hoeft zelf niet aan de slag om je nrplaat onleesbaar te maken, dat zullen wij wel doen 😉

XXX

Pic is on the way :relaxman:

Stuur hem een mailtje, vraag of we ze mogen gebruiken?
                          Die naam eraf halen (tenzij het een watermerk is, of de naam groter dan de foto) is no biggie, desnoods “croppen” we de image wel een beetje.

Ik heb die idd gekregen van de maker . Zijn naam staat er wel op .

[quote=”911-lover” post=112137]De mooiste van mijn wagen zijn helaas niet zelf genomen :x[/quote]
                              Koen,
                              Als jij die gekocht hebt op een site, of je hebt die doorgekregen van iemand van wie je ze mag gebruiken is het cool hoor.

@ghost we zijn met een projectje bezig ,we willen al die prachtige bolides eens onder de leden delen onder de vorm van een foto-collage of filmpje .
                                Hoe of wat ? Dit is nog aan het rijpen . 😉 .Wat wel De bedoeling is dat de Nr-plaat op een foto onzichtbaar is .
                                Leden laat die foto’s van jullie prachtige Porsche maar komen . 😉

De mooiste van mijn wagen zijn helaas niet zelf genomen 😡

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 50)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.